Ανακοίνωση :041 10/3/"2025"
Πολλά θα μπορούσαν να ειπωθούν, και πρέπει, επείγει μάλλον, για το Ελλαδικό κράτος και τα σημερινά προβλήματά του.
Στην παρούσα ανακοίνωση μας, θα σταθούμε στο βίαιο "ξεκρέμασμα"
"βέβηλων εικόνων" στο κτίριο της "Εθνικής Πινακοθήκης" από τον βουλευτή του κόμματος "Νίκη", κ. Νίκο Παπαδόπουλο κατά τον οποίον:

«Ξεκρέμασα τέσσερις εικόνες, βέβηλες εικόνες, δύο από αυτές μου ξεφύγανε μόλις πήγα να γυρίσω και έσπασε το τζαμάκι τους. Εδώ και 1μιση μήνα έχω κάνει επίκαιρη ερώτηση προς την κυρία Μενδώνη, γιατί μέσα εδώ στην Εθνική Πινακοθήκη φιλοξενείται μια βέβηλη έκθεση, που καταπροσβάλει το πρόσωπο της Παναγίας, του Αγίου Γεωργίου, των Αρχαγγέλων που εμείς στα σπίτια μας μάθαμε να προσκυνούμε και να σεβόμαστε. Και μάλιστα με τα χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων, συντηρούνται αυτά τα κτίρια και πληρώνονται αυτοί οι μισθοί, και έρχονται σχολεία, παρακαλώ, να βλέπουν την εικόνα της Παναγίας και του Χριστού σαν βαμπίρ αιμοβόρα και του Αγίου Γεωργίου που μέχρι και μουσουλμάνοι τα σέβονται».
Κύριε βουλευτά, και την Ελλαδική ορθόδοξη ανατολική εκκλησία πληρώνουμε εμείς οι Εθνικοί, από τους υπέρογκους μνημονιακούς-και όχι μόνο-φόρους που ένα σεβαστό μέρισμα τους πηγαίνει απευθείας για τα παγκάρια της .Ακόμη και εμείς ή και άλλοι συμπολίτες μας, οι οποίοι δεν αποτελούμε επ ουδενί μέλη της.
θέλουμε δεν θέλουμε ταΐζουμε με τον ιδρώτα μας έναν θρησκευτικό φορέα που μας είναι εκτός από αλλότριος, ακόμη και εχθρικά διακείμενος προς εμάς.
Θα επιθυμούσατε λοιπόν, να καταθέσετε ΆΜΕΣΑ μία ερώτηση στον αρμόδιο υπουργό περί της αναγκαίας ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ μας από αυτή τη φορολογική αδικία που υφιστάμεθα;
Δεν θα ήταν σωστό, ακόμη περισσότερο, να πληρώνει κανείς μόνον τον θεσμικό φορέα που μπορεί να ανήκει, ή να μην πληρώνει αν δ ε ν θέλει να ανήκει σε κάποιον;
Όσο για το τί αποτελεί τέχνη, τί όχι, τί προσβάλλει, πότε, ποιον, γιατί, ποια είναι τα όρια της ελευθερίας του λόγου και της έκφρασης, είμαστε πάντα διαθέσιμοι για κάθε αναγκαίο , και πρωτίστως, πολιτισμένο διάλογο.
Επιθυμώντας δε να σας δώσουμε ένα δείγμα της δυναμικής της εικονογραφικής τοιχογραφίας της εκκλησίας της οποίας τα νάματα έχετε μάθει "να προσκυνάτε και να σέβεστε", θα ήταν εύλογο να εκκινήσετε την όποια απάντησή σας, όπως μας πείτε τί θα απαντούσατε σε μία γυναίκα η οποία θα δει την παρακάτω εικόνα που επισυνάπτεται, ως την τιμωρία που μπορεί να της επιφυλάσσουν τυχόν επιλογές της ή εξαναγκασμός της, πάντοτε ιδωμένο, μέσα από το πρίσμα της ματιάς της ... τέχνης.
Αν και αποτελεί ταυτοχρόνως και μία απειλή "μετά θάνατον", πάντοτε κατά τα σεβάσματά σας.
Είναι τελικά τέχνη; Δεν είναι; Είναι κάτι άλλο; Τί θα έπρεπε να κάνουν πολίτες
ενός κοσμικού κράτους; Να το αποξέσουν από τον τοίχο; Για εμάς, όχι.
Ο καθένας, δίνει από ότι έχει, και από αυτό κρίνεται διαρκώς από τους λογικούς ανθρώπους. Σημειώνεται δε, ότι, καλό θα ήταν να προσέχετε, μήπως οι απαντήσεις σας, είτε μας τις δώσετε τελικά, είτε τις κρατήσετε για τον εαυτό σας, μοιάζουν πολύ σε αυτές που έχουν ήδη δώσει άλλοι διαπρύσιοι κήρυκες ηθικής και κυνηγοί βλασφήμων, όπως π.χ., οι Ταλιμπάν στο Αφγανιστάν, οι "μετριοπαθείς" ισλαμιστές στην Συρία, ή οι ορθόδοξοι ραβίνοι όπου γης.
Οίκος Ελλήνων Εθνικών - "Θύρσος"
![]() |
Καστοριά, Απόζαρι, ναός αγίου Ιωάννη του Προδρόμου, 1727. Λεπτομέρεια από τις ατομικές τιμωρίες των αμαρτωλών: η πόρνη. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου