Κυριακή, 16 Απριλίου 2017

Επιστολή προς τον δημοσιογράφο του athletic radio 104,2 FM της Κρήτης, Σπύρο Αλεξάκη


H παρακάτω επιστολή, στάλθηκε, ως απάντηση στο άρθρο του δημοσιογράφου κ. Σπύρου Αλεξάκη, στην ιστοσελίδα του αθλητικού ραδιοφώνου της Κρήτης, "athletic radio 104, 2 FM" και αποτελεί μία φιλική επισήμανσή μας για τις αστοχίες, που κατά τη γνώμη μας, φαίνεται να αναφέρονται περισσότερο από έλλειψη γνώσης στο αντικείμενο, και όχι από εμπάθεια. Εν τούτοις, θα αναμένουμε με ενδιαφέρον μία πιθανή απάντηση και συνέχεια.
Το άρθρο του κυρίου Αλεξάκη, μπορείτε να το διαβάσετε εδώ:
 

 









 
 
 
 
Κύριε Αλεξάκη.
Εντοπίσαμε το άρθρο σας με τη γνώμη σας για εμάς τους Εθνικούς, τυχαία μέσα στο διαδίκτυο, και θεωρήσαμε πρέπον, προς ενημέρωση τόσο προς εσάς, όσο και ως προς τους αναγνώστες σας, να σας παρέχουμε μερικές απαραίτητες διευκρινήσεις, όσο πιο περιληπτικά και εγγύτερα στο ύφος του λόγου που σας είναι κατανοητός, μιας και ακριβώς αυτό το τελευταίο στοιχείο, αποτελεί κατά πάσα πιθανότητα τον λόγο για τις πολλές αστοχίες που κατά τη γνώμη μας ακολουθείτε στο όλο σκεπτικό σας.

Ως αθλητικογράφος, δηλαδή, ως κάποιος ο οποίος διαχειρίζεται θέματα για τον επαγγελματικό και ακραία φανατικό κερδοσκοπικό αθλητισμό στη χώρα μας, ί
σως έχετε συνηθίσει να εντοπίζετε κάθε αντιπαλότητα ως μία διαχείριση μίσους και τυφλού πάθους, όπου κάθε παράταξη, ομάδα, σύλλογος ή στρατιές των προέδρων, υπάρχουν αποκλειστικά και μόνον για να έχουν αντίπαλο και να μισούν αλλήλους.


Η εικόνα αυτή επελέγη τυχαία δίχως να μας αφορά ποιοι είναι οι αντίπαλοι


Έτσι, είναι φυσικό, να  θεωρείτε ότι : «Το μίσος των αρχαιοελληνολάγνων είναι φυσιολογικό.Είναι το μίσος του χαμένου για εκείνον που του έκλεψε την πρωτοκαθεδρία,αλλά μέχρι ενός σημείου,διαφορετικά γίνεσαι Εργοτελίτης και βλέπεις οπτασίες.


Γιατί πρώτον εσύ δεν είσαι απόγονος Δωδεκαθεϊστών.Στάνταρ αυτό.Εκατό τοις εκατό οι γονείς σου,(άντε οι παππούδες),ήταν χριστιανοί,οπότε δεν κρατάς καμιά παράδοση,ούτε είναι η «πατρώα» θρησκεία σου,είναι -στις περισσότερες φορές- μια θρησκεία που διάλεξες εσύ,και δικαίωμα σου.»
Καταρχήν, δεν είμαστε «Αρχαιοελληνολάγνοι», ούτε υπάρχει μίσος του χαμένου.
Είμαστε με σαφήνεια Έλληνες Εθνικοί, όπερ σημαίνει, ότι έχουμε αποσαφηνίσει το ταυτοτικό μας στοιχείο στην αυθεντική και διαχρονική μορφή του, και δεν επιθυμούμε έναν χρονικό διακτινισμό σε κάποιο «τότε», αλλά, μία όλο και περισσότερη διεύρυνση της αυθεντικής αυτής μορφής της Ελληνικής Εθνικής Κοσμοθέασης στο τώρα και στο διηνεκές.
Η δε «πρωτοκαθεδρία» μας, δεν «κλάπηκε», αλλά έγινε απόπειρα δολοφονίας της, με μεγάλη επιτυχία θα λέγαμε, αλλά όχι οριστική, καθώς βλέπετε, λαμβάνετε μία επιστολή από τους… παραλίγο οριστικά δολοφονημένους.
Δεν έχουμε όμως κηρύξει κάποιον «ιερό πόλεμο», ούτε αποστέλλουμε οπαδικούς στρατούς να ανοίγουν με χουλιγκάνικο τρόπο και τυφλό φανατισμό τις κεφαλές των αντιπάλων μας. Κάπως έτσι δεν εκφράζονται πολλοί από τους οπαδούς των αθλητικών ομάδων που η εργασία σας είναι να γράφετε για αυτούς;
 Εμείς χρησιμοποιούμε κάθε άλλο ειρηνικό μέσο, για να ενημερώνουμε τους συμπολίτες μας, για το ποιοι είμαστε, τι έχασαν στη διαδρομή οι Έλληνες, γιατί, τι στοίχισε, πώς μπορεί να επαναπροσδιοριστεί και πληθυσμιακά, τα οφέλη, τις υποχρεώσεις και τις ευθύνες που τους αναλογούν για αυτό.
Εσείς, μπορεί να προσδιορίζετε από επαγγελματική συνήθεια ίσως, ότι οι αντίπαλοι ξεκινούν τις δραστηριότητές των εχθροπραξιών, με συνθήματα δόλιας αγάπης και έντονου σεξουαλικού πάθους για τις μανάδες των απέναντι, και να καταλήγουν να ανοίγουν τα κεφάλια τους ή και χειρότερα να χάνουν τις ζωές τους υπερασπίζοντας κερδοσκοπικές ιδιωτικές εταιρίες που εμπορεύονται μία ιδέα πρωταθλητισμού, εμείς όχι.
Αφήνουμε τόσο τις μητέρες των αντιπάλων μας μονοθειστών σεξουαλικώς προστατευόμενες από παράλογες ορμές ,  όσο και σίγουρα σκεπτόμαστε τα πεδία των μαχών να είναι εκεί που η Παιδεία πηγάζει και δημιουργεί και όχι αλάνες γρασιδιού με εισιτήριο και χορηγούς.
Τώρα, συμφώνως με το δεύτερο σημείο του σκεπτικού σας, για το κατά πόσον οι παππούδες μας ήταν χριστιανοί και άρα εμείς κακώς δηλώνουμε ότι ακολουθούμε μία Παράδοση, αν ήταν τόσο απλό, θα έπρεπε ο Ρήγας να μιλά για γκελ μπουρντάν, και εσείς να είστε οπαδός της Γαλατά Σαράι ή μίας ομάδος κάπως σαν  Τουρκολιμάν Μποντρούμ.
Γιατί ούτε όλοι οι Έλληνες ήξεραν να αυτοπροσδιορίζονται οι όντως φυλετικά Έλληνες τότε, και κάποιοι ούτε καν θυμόντουσαν τη χρήση των υδραγωγείων. Για κάποιον, πολύ σαφή ιστορικό λόγο, τους είχαν αφαιρέσει το αυτονόητο από τη μνήμη τους.
Όπως ανεβοκατεβαίνουν κατηγορίες στο πρωτάθλημα οι ομάδες, βάση πολλές φορές των οικονομικών δυσχερειών τους, ή του θεατού πολέμου ανάμεσα σε επιχειρηματίες και συμφέροντα, μπορείτε να κάνετε μία –από τα μαλλιά έστω- παρομοίωση, να δείτε γιατί αναζητούμε την..Εθνική κατηγορία μας με όρους δικαίου και υπάρξεως.

Θα μπορούσαμε να σταθούμε λέξη προς λέξη, παράγραφο προς παράγραφο σε όσα είπατε, αλλά επειδή σκοπός μας δεν είναι η διένεξη, αλλά η προσέγγιση στο αντικείμενο, (όπως βλέπετε δεν έχουμε διάθεση για «ντέρμπυ» όπως συνηθίζεται, εμείς παίζουμε «φιλικό»), θα παραμείνουμε εδώ και θα σας δώσουμε πάσα fair play να μας απαντήσετε αν θέλετε σε έναν δημόσιο διάλογο που ως τέτοιος, διάλογος, δεν χρειαζόμαστε καν διαιτητή. Και αν έλθουν οι παλαίμαχοι του μίσους, δεν θα τους δώσουμε εισιτήριο εισόδου.

Φιλικά
Οίκος Ελλήνων Εθνικών -«Θύρσος»


Κυριακή, 9 Απριλίου 2017

ΓΝΩΣΤΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ

Ανακοίνωση 329/10.4."2017"
Εν μέσω μιας παράλογης και πολυετούς δικαστικής οδύσσειας προκειμένου να αποκτήσει το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών νομικό πρόσωπο καθαρά θρησκευτικού χαρακτήρα, σύμφωνα με τον νόμο 4301/2014, μία οδύσσεια που προβλέπουμε να τελειώσει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, εμείς σήμερα ανακοινώνουμε με χαρά και συγκίνηση μία σημαντική μας νίκη: την χορήγηση από τις αρμόδιες αρχές αδείας για ίδρυση και λειτουργία λατρευτικού χώρου της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας στην Αθήνα.
 
 
 Δύο σχεδόν αιώνες από την ίδρυσή του, το Νεοελληνικό κράτος αναγνώρισε για πρώτη φορά ως γνωστή την Ελληνική Εθνική Θρησκεία, και κατ' επέκτασιν το συλλογικό θρησκευτικό δικαίωμα των πολλών συμπολιτών μας που την ακολουθούν. Έπειτα από πολλούς αιώνες συστηματικού διωγμού από ξένους κατακτητές, η Θρησκεία μας, που διατήρησε αδιάσπαστη την συνέχειά της από τις αρχές του μεσαίωνα μέχρι και σήμερα, μέσα από οικογένειες και εθνικές συλλογικότητες στην Ελλάδα και την Ιταλία, διαθέτει πλέον στην Αθήνα τον πρώτο νόμιμο λατρευτικό της χώρο και ήδη δρομολογεί την τέλεση γάμων για τα εγγεγραμμένα μέλη της με πλήρη νομική ισχύ.
Το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών θα συνεχίσει βεβαίως με αμείωτη ένταση την υπερεικοσαετή του παρέμβαση στα δημόσια πράγματα
-για την κατεύθυνση της νεοελληνικής κοινωνίας προς το εθνικό μας αξιακό σύστημα της Αρετής, της υπευθυνότητας του ελεύθερου ανθρώπου και, βεβαίως, του Ανθρωπισμού.
-για την υπεράσπιση των σεβασμάτων μας από κάθε μορφής προσβολή, ιδιοποίηση και γελοιοποίηση, και
-για την όχι μόνον στενά νομική, αλλά και θεσμική αναγνώριση τής ιστορικά συνεχούς και παραδεδομένης Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, με ειδικό νόμο, ως ζώσα μορφή της εθνικής μας κληρονομιάς, ισόποσα προστατευόμενη όπως και τα υλικά μνημεία του αρχαίου μας πολιτισμού
 
Τιμούμε τις αρμόδιες αρχές που ικανοποίησαν το δίκαιο αίτημα τής Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας για απόκτηση του πρώτου νόμιμου λατρευτικού της χώρου εντός της ελληνικής επικράτειας, αλλά ταυτόχρονα θλιβόμαστε για άλλες πλευρές του κράτους που προσπαθούν να αποτρέψουν την χορήγηση νομικού προσώπου θρησκευτικού χαρακτήρα στον επίσημο φορέα της. Όμως αυτό αποτελεί πρόβλημα του Νεοελληνικού κράτους, όχι δικό μας. Και μάλιστα πρόβλημα που θα γίνεται ολοένα και σοβαρότερο και επικινδυνότερο γι' αυτό το ίδιο, όσο αυτό το κράτος δεν βγάζει την εξευτελιστική λαιμαριά που το σέρνει πίσω από την ορθόδοξη θεοκρατία και όσο μένει μακριά από τις προδιαγραφές των σύγχρονων και ανεξίθρησκων κρατών
Θέλουμε να ευχαριστήσουμε από βάθους καρδίας όλους τους Συνέλληνες που με ενθουσιασμό και υπερηφάνεια συσπειρώνονται γύρω από το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών. Θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας μέχρι την τελική δικαίωση ημών αλλά και των ψυχών των προγόνων μας. Μέχρι την πλήρη παλινόρθωση του εθνικού Ελληνισμού στον τόπο που γεννήθηκε. Παλινόρθωση σε όλο το μεγαλείο του, στην Ελληνική πατρίδα.
Τιμή και μνήμη για Θεούς και Προγόνους.
 
 ΥΠΑΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ (Υ.Σ.Ε.Ε.)

Resist to Exist

 
 
There is no other Way

Τετάρτη, 5 Απριλίου 2017

Ανακοίνωση 031- 5/4/ "2017" : Προς τον βουλευτή Μάκη Μπαλαούρα για τις υποτιμητικές και λανθασμένες δηλώσεις του.

 
 
Κύριε Μάκη Μπαλαούρα.
Σας οφείλουμε αυτή την επιστολή μας, καθώς βρίσκεστε σε μία θέση υπηρεσίας προς την Πατρίδα, ενός εκ των εκπροσώπων των Ελλήνων Πολιτών, με όποιο ποσοστό επί των ψηφισάντων και εκλογικό νόμο σας  παρείχε αυτό το δικαίωμα, όπου θα οφείλατε να γνωρίζατε πολλά περισσότερα, τόσο για πολύ συγκεκριμένες ιστορικές περιόδους, όσο και για το ποιες κοινωνικές ομάδες υφίστανται και δραστηριοποιούνται στην χώρα μας .
Σας βοηθούμε εν τούτοις, και σας γνωστοποιούμε, ότι εμείς, οι Εθνικοί, οι Παγανιστές, οι οποίοι, δεν είμαστε ούτε «κατάλοιπο», αφού είμαστε εδώ, και σε ικανότατο πληθυσμιακό ποσοστό, συνεχίζοντας τα Προγονικά ειωθότα, ούτε συνδεόμαστε κατά οποιονδήποτε τρόπο με το «άγιο φως» που «πηγάζει»(;) στον χώρο όπου υπήρχε Ναός της Θεάς Αφροδίτης, (και δεν έπαψε να
υπάρχει ούτε ειρηνικό τω τρόπω. ούτε κατέστη όπως είναι σήμερα από ...κοσμικότητα),  και τώρα αλληλοδέρνονται για την παραλαβή του οι ομολογίες των χριστιανών υπό τα όμματα των εν πνεύματι αδελφών τους ισραηλιτών.
 
 
 
Θα θέλαμε να συμφωνήσουμε ότι είναι ασύμφορο οικονομικά και απρεπές σε κοσμικό κράτος, όπως εσείς είπατε, να δίδονται χρήματα για τη μεταφορά της φλόγας από την Ιερουσαλήμ  στην Ελλάδα, ένα είδος πνευματικής υπενθύμισης μάλιστα για το ποια περιοχή του πλανήτη, εξουσιάζει την Πνευματικότητα και το Ιερό στην Ελλάδα,  αλλά πώς θα μπορούσαμε να συνυπογράψουμε με εσάς, όταν το ίδιο κράτος, το κοσμικό που επικαλείστε, δίνει 1.000.000 ευρώ για να φτιάξει Τζαμί, και να στεγάσει μία Θεοκρατία που απειλεί την ίδια κοσμικότητα, ανοιχτά και απροκάλυπτα, στο όνομα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ; Δικαιώματα που οι αποδέκτες τους στη συντριπτική πλειοψηφία τους,  δεν τα δέχονται για άλλους,  κατά την πολιτισμικά θεοκρατική συνείδηση τους;
Ποιο Εθνικό συμφέρον που επικαλέστηκε η Κυβέρνησή σας και όποιοι άλλοι, εξυπηρετείται με αυτό; Βέλγιο, Γερμανία, Γαλλία και Αγγλία, δεν επωφελήθηκαν καθόλου από τις ίδιες τακτικές, και ας είναι εκεί όντως κοσμικά κράτη, όπως έχετε σίγουρα εμπεδώσει πλέον.
Εμείς, οι Παγανιστές της Ελλάδος, οι Εθνικοί, όπως είναι ο ορθός όρος να μας αναφέρετε, τους οποίους, «ίσως» δεν γνωρίζατε, σας καλούμε να μας γνωρίσετε αφού δεν μας ξέρετε και να σας δώσουμε όποια πληροφορία χρειάζεστε, τυχόν, για προβλήματα που θα έπρεπε να λύνει σε μία νύχτα ένα αληθώς κοσμικό Κράτος απέναντι σε θρησκεύματα.
 
 
 

Όπως για παράδειγμα, στη δική μας περίπτωση, όπου επί χρόνια και χρόνια, δεν δίδει νομική υπόσταση στη Γηγενή Θρησκεία των Ελλήνων, παρόλο που εμείς δεν ζητούμε να μας δώσει κάτι άλλο πέραν από Ισονομία.
Σας ζητούμε λοιπόν, ως Πολίτες προς έναν εκλεγμένο εκπρόσωπο, να επαναδιατυπώσετε τα λεχθέντα σας περί Παγανιστικών «κατάλοιπων», καταρχήν, αποσυνδέοντάς μας από τις Ιερουσαλημίτικες συνήθειες, και σας υπενθυμίζουμε ότι στην αρχή της Ισονομίας του Κοσμικού Κράτους, (θα έπρεπε να), φορολογούμαστε όλοι δικαίως, για να υπάρχει ( στη θεωρία), ανταποδοτικότητα και αναλογικότητα. Κάτι που αν τυχόν έχει πάψει να συμβαίνει σε ένα Κοσμικό κράτος, θα έπρεπε να το ελέγξει άμεσα…
 Για την ώρα, σταματάμε εδώ. Αν χρειαστεί, θα επανέλθουμε.

Οίκος Ελλήνων Εθνικών
Θύρσος