Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2016

Γενέθλια Ημέρα Αυτοκράτορα Ιουλιανού - Birthday of Emperor Julian

 
 
6η Νοεμβρίου
Ο Οίκος μας, Τιμά τον Δοξασμένο Ηγέτη του στη Γενέθλια ημέρα του.
Τον Αυτοκράτορα Φλάβιο Κλαύδιο Ιουλιανό.
Ο Αγώνας του, υπήρξε ένδοξος, τα επιτεύγματά του συνεχίζουν να αποδίδουν καρπούς, ενάντια σε κάθε αντιξοότητα.
Εμείς, οι στρατιώτες του, κρατούμε τη Φλόγα Αναμμένη.

6th of November.
Our House is Honoring the Birthday of our Honored Leader,
Emperor Flavius Claudius Julianus.
His struggle has been Glorious, his achievements continue to prosper, against all odds.
We, his soldiers, are Holding the Flame Ablaze.
|



Παρασκευή, 4 Νοεμβρίου 2016

Αριθμός Ανακοίνωσης: 029: 05/11/ "2016" Αθήνα, Πόλη σε συνθήκες Πολιτισμικής πολιορκίας

Ο Δήμαρχος κάποιων συγκεκριμένων κοινωνικών τμημάτων, αλλά μάλλον όχι των Αθηναίων,
σε μία από τις αραιότατες εμφανίσεις και δηλώσεις του, απέδειξε για μία επιπλέον φορά,
ότι η μόνη του προτεραιότητα, είναι η εξυπηρέτηση πολιτικών που επιθυμούν την μετατροπή της
Αθήνας, από μία πόλη με δεδομένη Ιστορία και Ταυτότητα, σε μία πόλη κοσμοπολίτικου κυκεώνα
στα πρότυπα ίσως της Νέας Υόρκης την οποίαν τόσο εκτιμά και δείχνει να προσομοιώνει στην τακτική του ως Δήμαρχος.

Έχοντας κωφεύσει συνειδητά πολλάκις απέναντι σε οποιοδήποτε αίτημα προστασίας των Λατρευτικών δικαιωμάτων των Ελλήνων Εθνικών,
ο οποίοι και σε μεγάλους αριθμούς ζουν και δραστηριοποιούνται στα όρια του Δήμου των Αθηναίων, παλεύοντας με κάθε δεδομένη
αντιξοότητα όχι μόνον να ασκήσουν τα συνταγματικά κατοχυρωμένα, υποτίθεται, θρησκευτικά τους δικαιώματα ως Πολίτες, αλλά και να συνεισφέρουν στην βαλλόμενη
Πολιτισμικά πόλη,  ο κύριος Καμίνης, με την αντιστρόφως ανάλογη επίδειξη «ανησυχίας», εγκάλεσε την Πολιτεία να απομακρύνει ακτιβιστές  Έλληνες από το σημείο
που έχουν προσωρινά εγκατασταθεί, προφανώς τυπικά παρανόμως, χωρίς όμως να χάνει την ευκαιρία να τους χαρακτηρίσει πολιτικά “non correct” παίζοντας και λαϊκίζοντας επικίνδυνα χωρίζοντας και αυτός όπως και άλλοι, τους πολίτες σε φρονηματικούς και μη, ώστε να επιταχυνθούν οι εργασίες χτισίματος του Τζαμιού του οποίου η δημιουργία αποτελεί προφανώς και προσωπικό του στοίχημα, με χρήματα όμως που αυτή τη στιγμή θα έπρεπε να πήγαιναν σε οποιονδήποτε άλλον τομέα ανάγκης για τους Πολίτες, προεξέχοντα αυτόν της Υγείας και της Παιδείας. Φυσικά η προστασία «των νόμων», επικαλείται αποσπασματικώς και μόνον, καθώς οι εκατοντάδες ανοιχτές πληγές της Αθήνας παραμένουν ορθάνοιχτες.
Υπενθυμίζουμε, ότι ειδικά στα χρόνια της άσκησης της Δημαρχίας από τον κ. Καμίνη, η Αθήνα, έχει μετατραπεί σε έναν βρώμικο και μίζερο σκουπιδοτενεκέ.

Σε μία πολύ αιχμηρή σημειολογία, το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου, επί της οδού Ακαδημίας, καθώς και οι πέριξ χώροι, έως και το Πανεπιστήμιο, έχουν
μετατραπεί σε πολυχώρους διακίνησης ναρκωτικών, μία χαρακτηριστική και συμβολικά ισχυρή εικόνα για το επίπεδο του Δήμου.
Το ιστορικό κέντρο, έχει παραδοθεί στη ρυπαρότητα, οι πιο εμπορικοί δρόμοι ερήμωσαν, και μέρα με την ημέρα, γίνεται όλο και πιο αφιλόξενη η συνθήκη διαβίωσης, ίσως εξυπηρετώντας και μελλοντικά real estate «αναπτυξιακά σχέδια».
 Και πάντα υπάρχει μία δικαιολογία εύκαιρη εκ μέρους του Δήμου, ένας άλλος υπαίτιος, για να μην αλλάζει τίποτε. Και αυτά αποτελούν μόνον, την κορυφή του παγόβουνου.

Ο σημερινός δήμαρχος, στηρίζει, και  παραχωρεί την Αθήνα για τα δικαιώματα του οποιουδήποτε εξυπηρετεί μόνον και αποκλειστικώς τις ιδεολογικές
του εμμονές, καθώς και των συνοδοιπόρων του πολιτικών, και κυρίως, φαίνεται ότι στηρίζει, οτιδήποτε θα απομακρύνει την Πόλη μας
από την Πολιτισμική της ταυτότητα, την από αιώνων Ελληνική έστω και επί μακρόν βασανιζόμενη.
 Για αυτούς όλους, η Αθήνα, ίσως πρέπει να είναι ένα μόνιμο χωνευτήρι, ή το καλούπι των Πόλεων του «μέλλοντος». Μία κοσμοπολίτικη παγίδα the «federal way». Ακόμη χειρότερα,
φαίνεται, ότι γκετοποιούνται ολόκληρες συνοικίες, με πρόσωπα αμφίβολης προέλευσης και κυρίως προθέσεων.



Θα έπρεπε λοιπόν να αναρωτηθούν όσο ποτέ έως σήμερα, με τη δέουσα σοβαρότητα, πλέον, οι κάτοικοι αυτής της Πόλης, για το είδος της ζωής που επιθυμούν, και υπενθυμίζουμε το σημαντικότερο ίσως όλων:
Ότι οι διοικούντες, είναι αιρετοί, υπάλληλοι του Πολίτη και όχι «άρχοντες και ιδιοκτήτες φεουδάρχες».
Υπόκεινται δε, σε κάθε είδους δέσμευση με την οποίαν έλαβαν εντολή, και για αυτό είναι διαρκώς έκθετοι για τις αποφάσεις τους.
Και εφόσον αναποτελεσματικοί ή τυχόν υστερόβουλα κινούμενοι από τις ιδεολογικές τους αγκυλώσεις, μπορούν και οφείλουν οι Πολίτες να τους απομακρύνουν.

Τέλος, ας μην επιτρέψει κανείς μας το ύπουλο ρεβανσιστικό παιχνίδι των αποτυχημένων πολιτικών, να θέλουν να χωρίσουν τους Πολίτες σε δηλωσίες φρονημάτων και μη.
Οι διώξεις Ιδεών, με οποιοδήποτε πρόσχημα, είναι η μεγάλη θύρα για την είσοδο σε ολοκληρωτικές κοινωνίες. Το πεδίο ιδεολογικών αντιπαραθέσεων δεν μπορεί να γίνει επιτρεπτό να λάβει χαρακτήρα ιεροεξεταστικής ντιρεκτίβας.

Τα δε παράλληλα παιγνίδια ενός «σαλονάτου» ανθρωπισμού και ανοχής (αν όχι και βοήθειας) στον Ισλαμικό επεκτατισμό, είναι κάτι παραπάνω από επικίνδυνα.
Όσο για τους άστεγους Έλληνες συμπολίτες μας, που δεν υπάρχουν δάκρυα να χυθούν από τις συνεργαζόμενες με το Κράτος ΜΚΟ, τις χάρτινα ανθρωπιστικές και από πού άραγε χρηματοδοτούμενες (;) ας υπενθυμίσουμε εαυτούς, ότι είναι και δική μας ευθύνη να τους βοηθήσουμε όπως μπορούμε.
 
 Οίκος Ελλήνων Εθνικών
Θύρσος.
 
 
 

Παρασκευή, 28 Οκτωβρίου 2016

Recep Tayyip Erdoğan: Persona Non Grata

 Μέρες που διανύουμε, όπου οι παραταξιακά φανατισμένοι, επικαλούνται τους Αγώνες άλλων ανθρώπων, διαφορετικά σκεπτόμενων, Πατριωτών, και όχι διεθνιστών, και προσπαθούν να υφαρπάξουν το δικό τους Αίμα, πιστώνοντάς το στον λογαριασμό τους, ας εκφράσουμε από πλευράς μας, δυο λόγια πιο ουσιαστικά,
μιας και κανέναν, βεβαιωμένα πλέον, επίδοξο κατακτητή, δεν τον πολεμάς με κόκκινα γαρύφαλλα και δηλώσεις συναδέλφωσης ή κουμπαριές και υπόκυψη στις απαιτήσεις του:

Καθαρά και ολιγόλογα:

Τετάρτη, 19 Οκτωβρίου 2016

Επιστολή στον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν για τις τελευταίες δηλώσεις του / Letter to Turkey's President Erdogan, regarding his latest statements


Η παρακάτω επιστολή μας, εστάλη προς τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, με αφορμή μόνον τις τελευταίες δηλώσεις του που τόσο πρόδηλα προσπαθούν να δικαιολογήσουν την επεκτατική
πολιτική του ιδίου και των υπολοίπων Θεοκρατών της Τουρκίας. Κύριος λόγος της επιστολής μας, είναι να στείλουμε ένα διπλό μήνυμα.
Καταρχήν, προς ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ επιβουλεύεται τη μετατροπή της Ελλάδος σε κάποιου είδους πεδίο βολής συμφερόντων, και εν τέλει σε πολιτισμικό και όχι μόνον σκουπιδότοπο.
Και κατά δεύτερον, ως μήνυμα υπενθύμισης, σε όσους Όρθιους, οι οποίοι δεν έχουμε την παραμικρή πολυτέλεια να μένουμε άπραγοι μπροστά στα σχέδια που εξυφαίνονται
αδιάκοπα ενάντια στον Ελληνισμό.
Όσον αφορά την επιστολή μας, πιστεύουμε ότι θέτουμε το ζήτημα στη διάσταση που θα έπρεπε εκ αρχής να τίθεται ως βάση αναφοράς.
Θεωρούμε το λιγότερο επισφαλές, σε μία συγκυρία όπου η μία συνθήκη μετά την άλλη κλυδωνίζεται, ένας ολόκληρος στρατός εποίκων, τα 3/4 όσων έρχονται με βάρκες στις ακτές μας
και ίσως μόνον το 1/4 όντως πρόσφυγες, μεταφέρεται εσκεμμένα από μία Τουρκία εκβιαστή,  να επικαλείται ο οποιοσδήποτε, συνθήκες που ουδέποτε υπήρξαν
σεβαστές από την Ανατολία.
Έχουμε πολλούς άλλους λόγους να επικαλεστούμε, ως Έλληνες, ως Υπερήφανοι και όχι ταπεινωμένοι.
Και αργά ή γρήγορα, με τον αυθεντικό μας Εθνισμό αποκαταστημένο
Ο.Ε.Ε.Θ.
 
........................................................................................................................................................
«ήθος ανθρώπω δαίμων» 
«η μοίρα του ανθρώπου είναι ο χαρακτήρας του»

Ηράκλειτος

Κύριε Πρόεδρε Ερντογάν.

Διαβάσαμε τις δηλώσεις σας, όπως κατεγράφησαν από τον ημερήσιο τύπο που έλαβαν χώρα σε Πανεπιστήμιο όπου φέρει το όνομά σας (…).
"Τα φυσικά σύνορα είναι διαφορετικά από τα σύνορα της καρδιάς μας. Θα πρέπει να τα διαχωρίσουμε.
Εμείς, βέβαια, εκφράζουμε το σεβασμό μας για τα φυσικά σύνορα, αλλά δεν μπορούμε να χαράξουμε σύνορα στην καρδιά μας, ούτε θα το επιτρέψουμε."

Θα θέλαμε να σας δηλώσουμε ότι συμφωνούμε μαζί σας. Πλήρως. Τα σύνορα της καρδιάς, είναι πολύ σημαντικά για να τα αγνοεί κάποιος.
Σύνορα που δημιουργήθηκαν μέσα στους αιώνες από το έργο και τις ζωές Προγόνων. Γραμμές Πολιτισμού. Τεχνών, Επιστημών, Γραμμάτων, έπνεα Έργα από τους Θεούς μας .
Γραμμές ζωής στην Ιστορία αυτοχθόνων. Γραμμές πολύχρωμες, και συνήθως κόκκινες. Του αίματος. Αυτού του αίματος των Προγόνων μας
που χύθηκε βιαίως με το σπαθί από λαούς που το μόνο που γνώριζαν, ήταν η κατάκτηση, η αιματοχυσία, η δολοπλοκία, η πονηριά.
Λαούς που συνολικά τίποτε άλλο δεν τους μένει να εορτάζουν ακόμη και σήμερα, παρά την κατάκτηση μιας Πόλης που την πλημμύρισαν στο αίμα
και την χάρηκαν στη λεηλασία της.
 Σε κομμάτι γης που ούτε γεννήθηκαν επάνω της, ούτε ήλθαν ως φίλοι. Η Εορτή τους, είναι ενός βάρβαρου θριάμβου του σπαθιού να επιτίθεται, και να γκρεμίζει.
Όπως και να έχει λοιπόν σήμερα, ούτε εμείς θα χαράξουμε σύνορα στην καρδιά μας. Οι Τόποι των Προγόνων μας, με ότι απέμεινε από τα Έργα τους, και όσους απέμειναν απόγονους,
με την ίδια έμπνευση από των Θεών μας τη Δόξα, θα διαφυλάξουμε.
Και εμείς βεβαίως, σεβόμαστε, τα όποια φυσικά σύνορα ισχύουν σήμερα.
 Και αυτά, τα όποια έχουμε,  θα τα διαφυλάξουμε ακόμη περισσότερο αν χρειαστεί όπως αρμόζει σε όσους αγαπούν την Πατρίδα τους
τις Αδελφές και τους Αδελφούς μας.
 Και σε αυτό το αίσθημα αγνής Φιλοπατρίας, νομίζουμε ότι μας καταλαβαίνετε.

Για τον Οίκο Ελλήνων Εθνικών "Θύρσος"





Our following letter was sent to Turkey’s President Recep Tayyip Erdogan on the occasion only the latest statements that so obviously trying to justify expansive
 policy of his own and other Theocracy’s advocators in Turkey. The main reason for our letter is to send a double message.
First, to those conspirers planning on transforming Greece into some kind of power conflict battle fields, and ultimately a cultural  wasteland.
And secondly, as a shouting call to those who still standing, who have not the slightest afford to stay idly before plans concocted
 incessantly against Hellenism.
Regarding our letter, we believe that we have expressed things the way it should be.
We consider the situation less insecure, where one treaty after another adrift, a whole army of settlers,-  3/4 of those who come in boats on our shores have nothing to do with warzones,
 and maybe only ¼ are actually true refugees-, deliberately transferred from Turkey, and by all means the eastern state blackmails Hellas and Europe as well.
We refuse as Hellenes, fighting for the restoration of our authentic civilization, to stay silent to hostile actions of any kind against our land and its people.
H.E.H.T.
 
 

"A man's character is his fate"
Heraclitus of Ephesus 
 
Mr. President Erdogan.
We read the recorded by the press statements from the speech you delivered in a University that bears your name (…).

“Our physical boundaries are different from the boundaries of our heart. We should differentiate between them.
We, of course, show respect for physical boundaries; but we cannot draw boundaries to our heart, nor do we allow it”.
We would like to say that we agree with you. Wholeheartedly! The borders of the heart are too important to be ignored.
Borders created through the centuries by the work and the lives of our Ancestors. Cultural Lines of Arts, Science, Literature, Achievements inspired by our Gods.
Lifelines in the History of the indigenous people. Colourful Lines, usually in the shades of red; the colour of blood.
 The blood of our ancestors that was shed violently by the sword of people who knew only things like conquest, bloodshed, intrigue, cunning.
People that have nothing left to celebrate today, but the conquest of a City they flooded by rivers of blood and rejoiced in its looting; in a piece of land they were neither born, nor came as friends.
 Their Feast is a brutal triumph of the sword that attacks and destroys.
In any case, we will not draw boundaries to our hearts, either.
We will preserve the Lands of our Ancestors that still carry the remains of their achievements, and the remaining of their offspring, with the same inspiration deriving from the Glory of our Gods.
And we certainly respect the current physical boundaries.
 In fact, we respect them so much that we plan to further safeguard the ones we have, if necessary, as befits those who love their Fatherland, their Sisters and their Brothers.
 We believe you can totally understand this feeling of pure Patriotism.
For the

House of Ethnikoi Hellenes
Thyrsos