Αφήσαμε να κυλήσουν οι πρώτες ημέρες από την τελευταία έκφραση βίας στο εξελισσόμενο έργο της νέας τάξης επί Ευρωπαϊκού εδάφους για να εκφέρουμε μία γνώμη.
Καμία έκπληξη δεν μπορεί να μας προκαλέσει η αλληλουχία των γεγονότων των επιθέσεων.
Οι σφαίρες στο Παρίσι, οι βόμβες στις Βρυξέλλες, οι στρατιές των μανιακών μαχητών της ανίατης παρανοϊκής κοσμοθέασης μιας αιματοβαμμένης λατρείας του «ενός θεού», που είτε προετοιμάστηκαν μέσα στα ευρωπαϊκά εδάφη είτε στριμώχνονται στα ανυπεράσπιστα σύνορα ανάμεσα σε αληθώς κατατρεγμένους, αυτοί που τα εκτρέφουν και τα νοηματοδοτούν όλα τα παραπάνω, οι βιαίως επιβαλλόμενες πτώσεις κάθε κοσμικού κράτους των Αράβων, απολύτως σχεδιασμένες και επί σκοπού, οι δολοπλόκοι ένοχοι που βρίσκονται στα δικά μας εδάφη ως κυβερνώντες, όλοι αυτοί οι κρυφίως ή φανεροί οπαδοί του ίδιου μονισμού με διάφορες ταμπέλες, πάντοτε νεωτεριστικές αποκλειστικώς, όλα αυτά που συνέβησαν και όσα θα συμβούν σε μια καλοκουρδισμένη αλληλουχία, είναι η καλύτερη ενορχήστρωση που θα μπορούσε να σχεδιαστεί για τον «νέο κόσμο», αυτόν που θέλει τους λαούς όταν κλωτσάνε, να είναι το πολύ της ψηφιακής διαμαρτυρίας και της δουλικής μοιρολατρικής μιζέριας.
Οι Ευρωπαίοι, και με μεγάλη δική τους ευθύνη επίσης ως πολίτες, μαθαίνουν εδώ και δεκαετίες, να μισούν αυτοκτονικά τον ίδιο τους τον πολιτισμό, προφασιζόμενοι συμπλεγματικές ενοχές «ιμπεριαλιστικού παρελθόντος», φοβούνται την ίδια τους την Ιστορία.
Αρνούνται την φυσική τους κοινωνική υπόσταση με προσχήματα μιας αόριστης «ανεκτικότητας», αποπολιτικής βεβαίως και επιδερμικής για να είναι ακίνδυνη και να χωράει το παράλογο κάτω από τη λογικοφάνεια, και φυσικά έρχεται ως επακόλουθο, η δημιουργία από τους μονιστές ενός νέου είδους κυνηγιού μαγισσών, αυτού, που κυνηγάει σε κάθε ευκαιρία ανοιχτά, τις ιδέες της Εθνικής Ταυτότητας της Πολιτισμικής Εθνικής αυτοκυριαρχίας.
Μαθαίνουν τους υπηκόους, όλες οι δημιουργίες τους να μην έχουν καμία πολιτισμική αιχμή. Να μην έχουν καμία σχέση με ότι χαρακτηρίζει ζωντανό έναν λαό, με ότι τον χρωματίζει Εθνικά αυτόνομο.
Δημιούργησαν και συνεχίζουν ασταμάτητα, μηχανισμούς ατόμων να αντικαταστήσουν προσωπικότητες, πρόσκαιρες «κουλτούρες» να εκμηδενίζουν Παραδόσεις, ενοχές για την ανάπτυξη της φυσικής άμυνας στην καθημερινότητα.
Μία επισήμανση εδώ, για όλους τους Έλληνες. Ένα πολύ πρόσφατο χαρακτηριστικό τμήμα του αυτού σχεδίου, μπορεί να αποδειχθεί, με την πρόσφατη απευθείας ανάθεση της διευθύνσεως του «Φεστιβάλ Αθηνών», από τον υπουργό «Πολιτισμού» Μπαλτά, στον Γιαν Φαμπρ, του οποίου τα έργα, στοχεύουν ακριβώς σε αυτό. Στην αποδόμηση και χυδαιοποίηση της Εθνικής Πολιτισμικής Ταυτότητας. Απόπειρα ακύρωσης κάθε πολιτικού συσχετισμού του Ελληνισμού με το είναι του, εκπαιδεύοντας τις γενεές των αποσχηματισμένων θεατών, να αναγνωρίζουν τον Εθνισμό τους μόνο ως σάπιο Συβαρίτη. Αναζητήστε το έργο του κυρίου για όσους θεωρούν υπερβολικά τα λεχθέντα μας.
Και φυσικά, επανερχόμενοι στο σύνολο της Μεγάλης μας Κοινής Μητρίδος, εκπαιδεύονται/προγραμματίζονται οι ευρωπαϊκοί λαοί στο σύνολό τους αναλόγως, πότε με ήπια «χαρούμενα» μέσα, και πότε με θεραπείες σοκ, ευκαιριακές ή σχεδιασμένες, να θεωρούν εν τέλει ιστορικό μονόδρομο την ομοσπονδιακή ενοποίηση ως united states και όχι ως Federal Nations για όποιον έχει την ελάχιστη νοημοσύνη να αντιληφθεί τη διαφορά.
Ο τέλειος κοινωνικός αυτοματισμός, προγραμματισμού τρομοκρατημένων και λοβοτομημένων υπηκόων, που θα δέχονται με ανακούφιση να παραδώσουν κάθε εναπομείνασα ελευθερία τους στους τοποθετημένους κρατικούς εγκληματίες των Ευρωπαϊκών υποκαταστημάτων των οικονομικών συμφερόντων κάθε φορά που «ο Ηράκλειτος θα είναι επίκαιρος».
Αμέσως μετά το βομβιστικό χάος των Βρυξελλών, το Ελλαδικό, κατεχόμενο, και πλήρως υποταγμένο και εξευτελιζόμενο παράρτημα της Ε.Ε, εξέδωσε τη δική του λαϊκιστική ανακοίνωση, αναφέροντας ένα τετριμμένο «είμαστε όλοι Βρυξελλιώτες» (sic).
Όχι, δεν είμαστε το είδος των Βρυξελλιωτών αυτών που θα θέλατε να προγραμματίσετε, και δεν λυπούμαστε καθόλου για αυτό.. «Je sui non drageons» .
Είμαστε οι επιβιώσαντες του νοητικού μακελειού που επί σχεδίου διαπράττετε, οι διαρκώς αυξανόμενοι, Εθνικά ορμώμενοι, πολιτισμικά αυτόνομοι, και αληθώς Ευρωπαίοι.
Το είδος των μαγισσών που δεν καιγόμαστε και δεν εξορκιζόμαστε.
Είμαστε στο σήμερα, η στόφα του G.R.E.C.E., χέρια με Σημαίες , με βιβλία αντί για “iphone”, με φρεσκοκομμένες Δάφνες να αποδίδουμε στα Ιερά των Προγόνων μας.
Είμαστε η ηχώ από τις σταγόνες του αίματος του Ηρώων στην τελευταία Πράξη της ζωής τους.
Αυτοί που παροτρύνουν για επιχειρήματα και Ιδέες ενάντια στα Χρηματιστήρια και την ολοκλήρωση της κυριαρχίας τους πάνω στα Έθνη της Ευρώπης.
Αυτοί τέλος, που αιώνες επί αιώνων,Τιμούν Εθνικούς Θεούς και όχι «θεό» «αγάπης και μίσους- υποταγής ή θανάτου».
“Je sui Européenne Païens Nationale”, και κάθε μορφή, πολιτική, θρησκευτική, κοινωνική, του τέρατος που θέλει να καταπιεί τις Ανεξάρτητες και Ελευθεροπρεπείς Πατρίδες μας, θα μας βρίσκει μπροστά του πάντοτε και παντού.
Στην πραγματική, και όχι στην εικονική ψηφιακή ζωή.
Στη συνέχεια θα είμαστε παρόντες, και η δική μας φωνή θα ακουστεί εκεί έξω.
Ελλάδα -Αθήνα
Οίκος Ελλήνων Εθνικών «Θύρσος»