Κυριακή, 27 Σεπτεμβρίου 2015

Απόδοση Τιμών στους Μαραθωνομάχους / Honoring Rite to the Fallen of Marathon



Ο Οίκος του Θύρσου, παραβρέθηκε με αρκετά από τα Μέλη της Σύναξής του, στην Τελετή Απόδοσης Τιμών στους Πεσόντες Μαραθωνομάχους που διοργανώθηκε , όπως πάντοτε, από το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών.
Αυτή τη φορά, η παρουσία μας στην Τελετή του Επισήμου Φορέα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, είχε ακόμη μεγαλύτερη σημασία για εμάς και μας γέμισε με ακόμη περισσότερη χαρά, καθώς ο Οίκος μας, δέχτηκε μεγάλη Τιμή από τον Φορέα μας, από τον οποίον δεχτήκαμε το δώρο ενός χειροποίητου Βωμού, ο οποίος από εδώ και πέρα θα βρίσκεται στον Οίκο μας, καθώς και σε κάθε Ιεροπραξία που θα τελείται οπουδήποτε από εμάς. Ευχαριστούμε θερμά τον Φορέα μας, καθώς και τον τεχνίτη που τον δημιούργησε με τόση προσοχή.


Επίσης, είχαμε την απεριόριστη χαρά, να ενωθεί μαζί με τα Μέλη του Οίκου μας, ο αγαπημένος Φίλος Nejc ,  εκπροσωπώντας  Επισήμως την Εθνική Θρησκεία της Σλοβενίας, συνεχίζοντας να χτίζουμε από κοινού τις Γέφυρες Αλληλεγγύης και Συνεργασίας ανάμεσα στα Έθνη μας.
Όπως αποδεικνύεται, για όποιον μπορεί να παραμερίσει τα πολλαπλά πέπλα το χρόνου και να διακρίνει με μία πιο ιδιαίτερη και σιωπηλή ματιά, οι άνθρωποι που μάχονται ως Υπερασπιστές, οι οποίοι προσφέρουν ακόμη και τη ζωή τους για την Οικογένειά τους, τους Βωμούς τους, τη Γη τους και το Έθνος τους, ποτίζουν πολύ πιο βαθειά με τον αγώνα και το αίμα τους το Δέντρο των Ελευθέρων Εθνών, από όσο η Ιστορία μόνη της μπορεί να καταγράψει ή οι αδιάφοροι άνθρωποι να διακρίνουν.
Δόξα Αιωνία, Άσβεστη Μνήμη για τους Πεσόντες και Μαχητές του Μαραθώνος!

Οίκος Ελλήνων Εθνικών
Θύρσος









The House of Thyrsos, attended the Rite for those who fell at Marathon battle, as always prepared and arranged, by the Supreme Council of the Ethnikoi Hellenes, (Y.S.E.E) .
This time, our presence in the Rite of the Official Organization of the Hellenic National Religion was more important for us and filled us with even more joy, as our House was widely honored from our Officials, from whom we received the gift of a handmade Altar, which from now on, will be placed in our House’s Headquarters, and on any rites that will be celebrated anywhere from us. We thank YSEE, and the craftsman who created the Altar with such care.


We also had the unlimited pleasure to join the members of our House, with our very dear friend Nejc, representing the Officially National Religion of Slovenia, continuing our common efforts for build the bridges of solidarity and cooperation between our Nations.
As it turns out, for anyone who can set aside the multiple veils of time and to discern a more special and silent glance, people who fight as Defenders, who even offer their own lives for their families, their Altars, Soil and their Nation, irrigate far more deeply with their fight and their blood, the Tree of Free Nations, than history itself cannot record precisely or indifferent people can distinguish.
Glory Eternal, Unquenchable Memory for the fallen, and all fighters of Marathon!

House of Ethikoi Hellenes
Thyrsos


Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2015

Ευχές για την Ισημερία / Wishes for the Equinox




    Ο Οίκος Ελλήνων Εθνικών του Θύρσου, στέλνει τις ευχές του για την Φθινοπωρινή Ισημερία.
        Όσο και αν η Ισορροπία δείχνει να διασαλεύεται όλο και πιο πολύ στις κοινωνίες των ανθρώπων, εμείς, τα Παιδιά των Εθνών, αισθανόμαστε σίγουροι, ως συμμετέχοντες συνειδητά, στον Φυσικό Κύκλο της Ζωής όπως αυτός προστατεύεται από τους Νόμους των Θεών και Θεαινών μας.
 Διανύουμε τη διαδρομή που μας ορίστηκε μέσα στη Φυσική ροή, και εργαζόμαστε εντός της κοινωνίας, για την Ευταξία, την Εθνική και την Ευρωπαϊκή μας Ταυτότητα.
Με την Εορτή της Ισημερίας, θα θέλαμε να προϊδεάσουμε επίσης κάθε Φίλη και Φίλο του Οίκου, για μία Δράση μας, η οποία σε σύντομο χρονικό διάστημα θα λάβει την εκκίνησή της από την Αθήνα προς άλλες περιοχές σε ολόκληρη την Ευρώπη. Δεν θα αργήσουν να ανακοινωθούν οι λεπτομέρειες.

Καλή Ισημερία στα Έθνη, στις Αδελφές, τους Αδελφούς, τους Πολύτιμους Φίλους και τους Ευγενείς συμμάχους μας.


Οίκος Ελλήνων Εθνικών
«Θύρσος»



The House of
Ethnikoi Hellenes “Thyrsos”, sends our wishes for the Autumnal Equinox.
Even if the balance seems to be disturbed more and more in human societies, we, the Children of the Nations, feel sure and confident, as participants consciously, in the Natural Cycle of Life as it is protected by the Laws of our High Gods and Goddesses.
 
We stay calm in the path set for us in the natural course, and we work within the society, for the Eutaxia, for the Protection of our National and European identity.
On the occasion of Equinox, we take the opportunity to prejudice, for one Action that in a short time will take its launch from Athens to other regions across Europe. News about it will soon be delivered.

A Healthful Equinox to the Gentiles, the Sisters, the Brothers, the Precious friends and our Noble Allies.


House of Ethnikoi Hellenes
"Thyrsos"

   

Τρίτη, 25 Αυγούστου 2015

Επίσημος Χαιρετισμός του Οίκου του Θύρσου στο Συνέδριο των Σλαβικών Εθνικών Θρησκειών / Official Greetings from the House of Thyrsos, to the Slavic Congress

Από τις 15 Αυγούστου, πραγματοποιήθηκε στη Λουμπλιάνα της Σλοβενίας, το ετήσιο Συνέδριο-Συνάντηση, των Σλάβων Εθνικών με τη συμμετοχή πολλών οργανώσεων που εκπροσώπησαν πολλά από τα Σλαβικά Έθνη.
Μετά από επαφές μας το προηγούμενο διάστημα με τους Σλοβένους Αδελφούς μας, της Slovenci Staroverci, και από τον «Staroslavov hram» (Ναό του Σταροσλάβοβ), δηλαδή, από την Επισήμως αναγνωρισμένη Εθνική Θρησκεία στη Σλοβενία και την πρόσκληση που Τιμητικά και με πολύ χαρά λάβαμε, ο Οίκος μας, απέστειλε Επίσημο Χαιρετισμό προς τους Σύνεδρους, ευχόμενοι από πλευράς μας κάθε επιτυχία, ευελπιστώντας στην συνεχόμενη επικοινωνία ανάμεσά μας, στη διαρκή ενδυνάμωση των σχέσεών μας, και σε κάθε δυνατή μελλοντική συνεργασία μας στη βάση των κοινών μας προοπτικών εντός της ευρύτερης και κοινής μας Πατρίδας, της Ευρώπη.

 Στις εικόνες, ο Χαιρετισμός μας καθώς και μερικά χαρακτηριστικά στιγμιότυπα από το Συνέδριο των Σλάβων Εθνικών.

Περισσότερες λεπτομέρειες στη Σλοβένικη Εθνική διάλεκτο, στην Ιστοσελίδα των Αδελφών μας:

http://www.staroverci.si/sl/rodnoverje/rodoved/item/334-veca-2015.html


  On the 15th of August, in Ljubljana Slovenia, the Congress of the Slavic Nations had taken place
with the attendance of many representants from various Slavic Nations.
After our contacts during the last recent period, with our Slovenian Sisters and Brothers of the Slovenski Staroverci and the Temple of Staroslav, the Official recognized Ethnic Religion of Slovenia, and the Honorable invitation we have received by them with great joy, our House, has sent an Official Salutation and Greetings to the Congress members, wishing them every success, and to express our sincere hope for keep our communication channels wide open, creating a more solid base of interactive affairs and to work together on matters of common interest within our common Homeland, Europe.

On the images, our Official Salutation and some photos from the Slavic Congress
more information on the Official Site of our Slovenian Brothers and Sisters:
http://www.staroverci.si/sl/rodnoverje/rodoved/item/334-veca-2015.html

Σάββατο, 1 Αυγούστου 2015

Ανακοίνωση 026/ 2-8-"15" : Κανένα καταφύγιο ή παραχώρηση στους "άγγελους της Λήθης".

 
Αναδημοσιεύουμε και συνυπογράφουμε κατά γράμμα την ανακοίνωση του Επισήμου Φορέα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας σχετικά με τη δυσάρεστη, αλλά όχι και ασυνήθιστη ή πρωτόγνωρη, στάση αρχικής απόρριψης από το Ελλαδικό Κράτος, του αιτήματος των Ελλήνων Εθνικών, όπως πλήρως στοιχειοθετήθηκε και κατατέθηκε προς κάθε έλεγχο από τις αρμόδιες υπηρεσίες, με όλα τα απαραίτητα νομικά δικαιολογητικά που καλύπτουν όλες τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος,  ώστε να αποκτηθεί  –επιτέλους!-  το καθεστώς της νομικής αναγνώρισης και προστασίας της  Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας.
Καλούμε λοιπόν και εμείς με τη σειρά μας, τα Μέλη του Οίκου μας, τους Φίλους καθώς και κάθε έναν Έλληνα που αισθάνεται ακόμη μη ακινητοποιημένος ή υπό αργία, να συνδράμει με κάθε διαθέσιμο μέσο, την προσπάθεια που θα λάβει χώρα στο αμέσως επόμενο διάστημα ώστε να ακυρωθεί το γρηγορότερο δυνατόν και να μεταβληθεί, η ιστορικά τοξική, αρχική απόφαση του Πρωτοδικείου, που ουσιαστικά επιχειρεί να προσβάλει όχι απλώς την Ιστορικότητα της Ε.Ε.Θ., αλλά τολμά επιπλέον, με νομικίστικες και μάλλον αυθαίρετες δικαιολογίες, να προσπαθήσει να αυτό-ακυρώσει, και ίσως όχι τυχαία, την ίδια την Πολιτισμική συνέχεια του Έθνους.
Καμία δικαιολογία από κανέναν, και κανένα απολύτως επιχείρημα δεν μπορεί να ευσταθεί ως προς αυτό για να το προσπαθήσει.
Όπως καμία δικαιολογία δεν θα ευσταθεί για όσους Έλληνες, που αυτοπροσδιορίζονται ως Εθνικοί, μπορεί να έχουν τη δυνατότητα να συνδράμουν ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, για τη ματαίωση της απόπειρας φίμωσής μας, και δεν συνταχθούν από κοινού για το Σκοπό αυτόν.
Αν το Ελλαδικό κράτος, το έχει πάρει απόφαση, εκτός του να παραμένει οικονομικό προτεκτοράτο και υπό πλήρης εξαρτήσεως υποζύγιο για κάθε έναν που το επιθυμεί σε αυτά τα χρόνια, επιπλέον να αυτοακρωτηριαστεί και πολιτισμικά, εμείς δεν πάει να πει ότι το δεχόμαστε, πόσο μάλλον να συνδράμουμε σιωπηλά ως προς τις καταθλιπτικές αποφάσεις του.
Η Ιστορία τοποθετεί στα σκονισμένα ράφια της, μόνον όσους το επιθυμούν οι ίδιοι να σαπίσουν εκεί.

Οίκος Ελλήνων Εθνικών – «Θύρσος»


Ακολουθεί η ανακοίνωση του ΥΣΕΕ:
ΤΟ «ΕΛΛΗΝΙΚΟ» ΚΡΑΤΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΠΟΥ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΛΕΓΕΤΑΙ «ΕΛΛΗΝΙΚΗ» ΚΑΙ «ΕΘΝΙΚΗ»!
Ανακοίνωση 301/02.08."2015"

Για μία ακόμη φορά, το «Ελληνικό» Κράτος απέδειξε ότι δεν έχει αποβάλει τα βυζαντινά και μεσαιωνικά «χούγια» του, και, αδυνατώντας να τιμήσει με αξιοπρέπεια τους δικούς του νόμους (επί του προκειμένου τον ν. 4301/2014), απέρριψε μέσω του Πρωτοδικείου του την υπογραμμένη από εκατοντάδες Έλληνες Εθνικούς αίτηση για να αποκτήσει επιτέλους νομικό πρόσωπο θρησκευτικού χαρακτήρα η προαιώνια, αυτόχθων και, παρά τους απηνείς διωγμούς από τον Χριστιανισμό, ιστορικά συνεχής έως τις ημέρες μας Ελληνική Εθνική Θρησκεία.

Το πρόσχημα για αυτή την απόρριψη προσβάλλει ευθέως την νοημοσύνη και την ιστορική γνώση του μέσου μορφωμένου ανθρώπου: οι θρησκευτικοί όροι «Ελληνική Εθνική» και «Έλληνες Εθνικοί» προκαλούν, λέει, σύγχυση στο κοινό! Σε ποιο κοινό; Στο κοινό, που με δική του αποκλειστική ευθύνη το συγκεκριμένο Κράτος με την απροκάλυπτα κατηχητικού χαρακτήρα «παιδεία» του, το έχει αφήσει σε πλήρη μεσάνυχτα σχετικά με την Θρησκεία μας; Σχετικά με την Θρησκεία που πολλούς αιώνες πριν την ίδρυση του Χριστιανισμού, αλλά ακόμα και σήμερα, είχαν και εξακολουθούν να έχουν παλιά όλοι και σήμερα κάποιοι από τους Έλληνες, και βεβαίως αυτή δεν είναι ούτε «ειδωλολατρική», ούτε «παγανιστική», ούτε «δωδεκαθεϊστική».

Η παραδεδομένη Θρησκεία μας, καθιερώθηκε να αυτοπροσδιορίζεται ως «Ελληνική Εθνική» στην Τεργέστη το 1730. Έως τότε λεγόταν σκέτα «Ελληνισμός». Ο αυτοπροσδιορισμός της συνεπώς ως «Ελληνικής Εθνικής» έγινε ΠΡΙΝ την εμφάνιση της πολιτικής και νεωτερίστικης σημασίας της λέξεως «έθνος», που καθιέρωσε η Γαλλική Επανάσταση («la nation») και βεβαίως ΠΡΙΝ την ίδρυση του «Ελληνικού» Κράτους. Αν όμως είναι απλώς κωμικό το πρόσχημα της «σύγχυσης» (κάτι σαν να ζητάει ένας άθεος που ονομάζεται Χρήστος να μη λέγεται Χριστιανισμός ο Χριστιανισμός ή σαν να μην επιτρέπεται στον «Εθνικό Πειραιώς» να λέγεται έτσι για να μην προκαλείται «σύγχυση» πως είναι επίσημη ομάδα του κράτους), είναι εξαιρετικά επικίνδυνη η απρόσμενη πολιτική και νεωτερίστικη ανάγνωση των αμιγώς θρησκευτικών όρων «Εθνική» / «Εθνικός» της ονομασίας μας.

Κατανοούμε βεβαίως πως η συγκεκριμένη ανάγνωση έγινε προφανώς αναγκαστικά, προκειμένου να ακολουθήσει η επίκληση της υποτιθέμενης «σύγχυσης». Όμως αυτό δεν αίρει το επικίνδυνο αυτής, καθώς το «απλό» πρόβλημα της στερήσεως του πρώτου και βασικού δικαιώματός μας να υπάρχουμε μέσα στην ίδια μας την πατρίδα, μεταφέρθηκε σε λάθος πλαίσια, εντελώς άσχετα προς μία υπόθεση που είναι και παραμένει, το επαναλαμβάνουμε αυτό, καθαρά θρησκευτική. Μεταφέρθηκε σε πλαίσια που θα αποδειχθούν πολύ δυσάρεστα γι’ αυτό το ίδιο το «Ελληνικό» Κράτος, εάν δεν φροντίσει να έλξει γρήγορα – γρήγορα το ζήτημά μας έξω από αυτά.

Βεβαίως, ως συγκροτημένοι, νουνεχείς άνθρωποι, και πάνω από όλα πατριώτες, εμείς οι Έλληνες Εθνικοί δεν θα πυροδοτούσαμε ποτέ μια τέτοια ανωμαλία. Η «Ελληνική Εθνική Θρησκεία» πηγαίνει λοιπόν απλώς στο Εφετείο την υπόθεση της αναγνωρίσεώς της ως θρησκευτικό νομικό πρόσωπο κατά τον ν. 4301/2014 του οποίου πληροί ΟΛΕΣ τις προϋποθέσεις και γαλήνια αναμένει από το «Ελληνικό» Κράτος να τιμήσει, αυτή την φορά τουλάχιστον, τους δικούς του νόμους. Ειδικά όταν αυτό το ίδιο, επειδή ακριβώς της στερεί έως τώρα το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο, την έχει τα τελευταία χρόνια υποχρεώσει μέσω άλλου Υπουργείου του, άδικα και παράλογα και παρά τις αρκετές έγγραφες διαμαρτυρίες της, σε καταβολή πολλών χιλιάδων ευρώ ως (άκουσον, άκουσον!) «τέλος επιτηδεύματος».

Καλούμε όλους τους Συνέλληνες, όλους τους Έλληνες Εθνικούς, σε αυξημένη συσπείρωση γύρω από τον επίσημο φορέα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας και σε επίσης αυξημένη εγρήγορση. Αγνοώντας το πρόσθετο κόστος σε ενέργεια και χρήμα, εμείς θα τιμήσουμε στο έπακρο το κάλεσμα των Θεών μας και των ψυχών των προγόνων μας, μέσα σε αυτή την άδικη, κουραστική και ψυχοφθόρα διαδικασία. Δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω.
Θα δικαιωθούμε!