Σάββατο, 1 Αυγούστου 2015

Ανακοίνωση 026/ 2-8-"15" : Κανένα καταφύγιο ή παραχώρηση στους "άγγελους της Λήθης".

 
Αναδημοσιεύουμε και συνυπογράφουμε κατά γράμμα την ανακοίνωση του Επισήμου Φορέα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας σχετικά με τη δυσάρεστη, αλλά όχι και ασυνήθιστη ή πρωτόγνωρη, στάση αρχικής απόρριψης από το Ελλαδικό Κράτος, του αιτήματος των Ελλήνων Εθνικών, όπως πλήρως στοιχειοθετήθηκε και κατατέθηκε προς κάθε έλεγχο από τις αρμόδιες υπηρεσίες, με όλα τα απαραίτητα νομικά δικαιολογητικά που καλύπτουν όλες τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος,  ώστε να αποκτηθεί  –επιτέλους!-  το καθεστώς της νομικής αναγνώρισης και προστασίας της  Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας.
Καλούμε λοιπόν και εμείς με τη σειρά μας, τα Μέλη του Οίκου μας, τους Φίλους καθώς και κάθε έναν Έλληνα που αισθάνεται ακόμη μη ακινητοποιημένος ή υπό αργία, να συνδράμει με κάθε διαθέσιμο μέσο, την προσπάθεια που θα λάβει χώρα στο αμέσως επόμενο διάστημα ώστε να ακυρωθεί το γρηγορότερο δυνατόν και να μεταβληθεί, η ιστορικά τοξική, αρχική απόφαση του Πρωτοδικείου, που ουσιαστικά επιχειρεί να προσβάλει όχι απλώς την Ιστορικότητα της Ε.Ε.Θ., αλλά τολμά επιπλέον, με νομικίστικες και μάλλον αυθαίρετες δικαιολογίες, να προσπαθήσει να αυτό-ακυρώσει, και ίσως όχι τυχαία, την ίδια την Πολιτισμική συνέχεια του Έθνους.
Καμία δικαιολογία από κανέναν, και κανένα απολύτως επιχείρημα δεν μπορεί να ευσταθεί ως προς αυτό για να το προσπαθήσει.
Όπως καμία δικαιολογία δεν θα ευσταθεί για όσους Έλληνες, που αυτοπροσδιορίζονται ως Εθνικοί, μπορεί να έχουν τη δυνατότητα να συνδράμουν ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, για τη ματαίωση της απόπειρας φίμωσής μας, και δεν συνταχθούν από κοινού για το Σκοπό αυτόν.
Αν το Ελλαδικό κράτος, το έχει πάρει απόφαση, εκτός του να παραμένει οικονομικό προτεκτοράτο και υπό πλήρης εξαρτήσεως υποζύγιο για κάθε έναν που το επιθυμεί σε αυτά τα χρόνια, επιπλέον να αυτοακρωτηριαστεί και πολιτισμικά, εμείς δεν πάει να πει ότι το δεχόμαστε, πόσο μάλλον να συνδράμουμε σιωπηλά ως προς τις καταθλιπτικές αποφάσεις του.
Η Ιστορία τοποθετεί στα σκονισμένα ράφια της, μόνον όσους το επιθυμούν οι ίδιοι να σαπίσουν εκεί.

Οίκος Ελλήνων Εθνικών – «Θύρσος»


Ακολουθεί η ανακοίνωση του ΥΣΕΕ:
ΤΟ «ΕΛΛΗΝΙΚΟ» ΚΡΑΤΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΠΟΥ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΛΕΓΕΤΑΙ «ΕΛΛΗΝΙΚΗ» ΚΑΙ «ΕΘΝΙΚΗ»!
Ανακοίνωση 301/02.08."2015"

Για μία ακόμη φορά, το «Ελληνικό» Κράτος απέδειξε ότι δεν έχει αποβάλει τα βυζαντινά και μεσαιωνικά «χούγια» του, και, αδυνατώντας να τιμήσει με αξιοπρέπεια τους δικούς του νόμους (επί του προκειμένου τον ν. 4301/2014), απέρριψε μέσω του Πρωτοδικείου του την υπογραμμένη από εκατοντάδες Έλληνες Εθνικούς αίτηση για να αποκτήσει επιτέλους νομικό πρόσωπο θρησκευτικού χαρακτήρα η προαιώνια, αυτόχθων και, παρά τους απηνείς διωγμούς από τον Χριστιανισμό, ιστορικά συνεχής έως τις ημέρες μας Ελληνική Εθνική Θρησκεία.

Το πρόσχημα για αυτή την απόρριψη προσβάλλει ευθέως την νοημοσύνη και την ιστορική γνώση του μέσου μορφωμένου ανθρώπου: οι θρησκευτικοί όροι «Ελληνική Εθνική» και «Έλληνες Εθνικοί» προκαλούν, λέει, σύγχυση στο κοινό! Σε ποιο κοινό; Στο κοινό, που με δική του αποκλειστική ευθύνη το συγκεκριμένο Κράτος με την απροκάλυπτα κατηχητικού χαρακτήρα «παιδεία» του, το έχει αφήσει σε πλήρη μεσάνυχτα σχετικά με την Θρησκεία μας; Σχετικά με την Θρησκεία που πολλούς αιώνες πριν την ίδρυση του Χριστιανισμού, αλλά ακόμα και σήμερα, είχαν και εξακολουθούν να έχουν παλιά όλοι και σήμερα κάποιοι από τους Έλληνες, και βεβαίως αυτή δεν είναι ούτε «ειδωλολατρική», ούτε «παγανιστική», ούτε «δωδεκαθεϊστική».

Η παραδεδομένη Θρησκεία μας, καθιερώθηκε να αυτοπροσδιορίζεται ως «Ελληνική Εθνική» στην Τεργέστη το 1730. Έως τότε λεγόταν σκέτα «Ελληνισμός». Ο αυτοπροσδιορισμός της συνεπώς ως «Ελληνικής Εθνικής» έγινε ΠΡΙΝ την εμφάνιση της πολιτικής και νεωτερίστικης σημασίας της λέξεως «έθνος», που καθιέρωσε η Γαλλική Επανάσταση («la nation») και βεβαίως ΠΡΙΝ την ίδρυση του «Ελληνικού» Κράτους. Αν όμως είναι απλώς κωμικό το πρόσχημα της «σύγχυσης» (κάτι σαν να ζητάει ένας άθεος που ονομάζεται Χρήστος να μη λέγεται Χριστιανισμός ο Χριστιανισμός ή σαν να μην επιτρέπεται στον «Εθνικό Πειραιώς» να λέγεται έτσι για να μην προκαλείται «σύγχυση» πως είναι επίσημη ομάδα του κράτους), είναι εξαιρετικά επικίνδυνη η απρόσμενη πολιτική και νεωτερίστικη ανάγνωση των αμιγώς θρησκευτικών όρων «Εθνική» / «Εθνικός» της ονομασίας μας.

Κατανοούμε βεβαίως πως η συγκεκριμένη ανάγνωση έγινε προφανώς αναγκαστικά, προκειμένου να ακολουθήσει η επίκληση της υποτιθέμενης «σύγχυσης». Όμως αυτό δεν αίρει το επικίνδυνο αυτής, καθώς το «απλό» πρόβλημα της στερήσεως του πρώτου και βασικού δικαιώματός μας να υπάρχουμε μέσα στην ίδια μας την πατρίδα, μεταφέρθηκε σε λάθος πλαίσια, εντελώς άσχετα προς μία υπόθεση που είναι και παραμένει, το επαναλαμβάνουμε αυτό, καθαρά θρησκευτική. Μεταφέρθηκε σε πλαίσια που θα αποδειχθούν πολύ δυσάρεστα γι’ αυτό το ίδιο το «Ελληνικό» Κράτος, εάν δεν φροντίσει να έλξει γρήγορα – γρήγορα το ζήτημά μας έξω από αυτά.

Βεβαίως, ως συγκροτημένοι, νουνεχείς άνθρωποι, και πάνω από όλα πατριώτες, εμείς οι Έλληνες Εθνικοί δεν θα πυροδοτούσαμε ποτέ μια τέτοια ανωμαλία. Η «Ελληνική Εθνική Θρησκεία» πηγαίνει λοιπόν απλώς στο Εφετείο την υπόθεση της αναγνωρίσεώς της ως θρησκευτικό νομικό πρόσωπο κατά τον ν. 4301/2014 του οποίου πληροί ΟΛΕΣ τις προϋποθέσεις και γαλήνια αναμένει από το «Ελληνικό» Κράτος να τιμήσει, αυτή την φορά τουλάχιστον, τους δικούς του νόμους. Ειδικά όταν αυτό το ίδιο, επειδή ακριβώς της στερεί έως τώρα το θρησκευτικό νομικό πρόσωπο, την έχει τα τελευταία χρόνια υποχρεώσει μέσω άλλου Υπουργείου του, άδικα και παράλογα και παρά τις αρκετές έγγραφες διαμαρτυρίες της, σε καταβολή πολλών χιλιάδων ευρώ ως (άκουσον, άκουσον!) «τέλος επιτηδεύματος».

Καλούμε όλους τους Συνέλληνες, όλους τους Έλληνες Εθνικούς, σε αυξημένη συσπείρωση γύρω από τον επίσημο φορέα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας και σε επίσης αυξημένη εγρήγορση. Αγνοώντας το πρόσθετο κόστος σε ενέργεια και χρήμα, εμείς θα τιμήσουμε στο έπακρο το κάλεσμα των Θεών μας και των ψυχών των προγόνων μας, μέσα σε αυτή την άδικη, κουραστική και ψυχοφθόρα διαδικασία. Δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω.
Θα δικαιωθούμε!

 
 

Τρίτη, 28 Ιουλίου 2015

Ανακοίνωση 025/ 28-7-"2015": Όχι άλλο κάρβουνο, κάνει ήδη πολύ ζέστη

 
 
"Όχι άλλο κάρβουνο, κάνει ήδη πολύ ζέστη"

Το «γραφείο αιρέσεων και παραθρησκειών» (
sic) της αυτοαποκαλούμενης «μητρόπολης» Πειραιώς, ποία «μητρόπολη» Πειραιώς αλήθεια; Ο Πειραιάς..μάλλον προϋπήρχε των κατά φαντασίαν ιδιοκτητών της,  αδυνατώντας οι του γραφείου τούτου λοιπόν, να απολαύσουν την ισχύουσα, για αυτούς και ΜΟΝΟΝ, εξαίρεση της αφορολόγητης ραστώνης του θέρους, αποφάσισαν να αποστείλουν ένα δελτίο τύπου περιγράφοντας τις ίδιες τυπικές φοβίες και κατηγορίες, για την ύπαρξη και δράση του Εθνικού Ελληνισμού.
(Το δελτίο τύπου το διαβάσαμε εδώ: http://www.ipaideia.gr/i-apokrifi-geopolitiki-tou-elinismou-kai-i-en-xristo-sotiria.htm )
Εντέχνως, απευθυνόμενοι αποκλειστικά προς μη γνωρίζοντες ή απλώς προς φοβικούς, περιγράφουν ένα άρθρο εφημερίδας κάποιου μονοθεϊστή που προσπαθεί να συνενώσει τα ασυνένωτα, δηλαδή τον πόθο του να ενώσει με το ζόρι τον αυθεντικό Ελληνισμό με τον καταστροφέα του (όπως και όλων των εθνισμών), δηλαδή με τον μονοθεισμό.
Αδυνατούμε να απασχολήσουμε πολύ το νου μας με τα όποια επιχειρήματα ή πόθους έχει ο καθένας, ειδικά τώρα που εμείς οι φορολογούμενοι έχουμε να πληρώσουμε τον λογαριασμό για τις λιμουζίνες, τα «μέγαρα», τις «μητροπόλεις» τα χαλασμένα κοτόπουλα, και κάθε άλλη «φιλάνθρωπη και άγια» δραστηριότητα του κάθε αφορολόγητου μονοθεϊστή προύχοντα.

Θα  σταθούμε μόνον, παρόλο που σε άλλη περίπτωση θα αναφερόμασταν και στα υπόλοιπα ευκόλως διαπιστωμένα κόλπα του δελτίου, στο πράγματι πανέξυπνο αλλά άστοχο, της απόπειρας, να εμπλέξει η ανακοίνωση, τους Εθνικούς  ως κομμάτι ενός γενικευμένου «χώρου» που πολύ θα βόλευε να κυριαρχούσε (αλλά που δεν τελικά)..που αποτελείται από στραβοχτυπημένες ψηφίδες «αρχαιολατρών» οποιουδήποτε ιδεολογικού είδους, χρώματος ή ακόμη χειρότερα και παθήσεων ώστε να χρεωθούμε (και σε αυτό, πάλι σε εμάς το λογαριασμό;) κάθε τι που εκτοξεύεται ώστε να πρέπει να απολογηθούμε.
Σας επιστρέφουμε ως βαρετή (και) αυτή την απόπειρά σας.
Οι Έλληνες Εθνικοί, έχουν προ πολλού ξεκαθαρίσει ποια είναι η θέση τους, οι σκέψεις τους, οι προοπτικές οι στόχοι τους και κυρίως η Ιστορική διαδρομή τους. Και συγκεκριμένα, από τότε που οι.. τότε αρμόδιοι περί «παραθρησκειών και αιρέσεων» αποφάσισαν να καταστρέψουν όπου επί Ελλάδος ή Εθνικών Σεβασμάτων ανά την Ευρώπη καταρχήν, οτιδήποτε υπενθύμιζε τους Παραδοσιακούς Πολιτισμούς μας. Δηλαδή αιώνες πριν.


Το ποιος επιθυμεί να διασπάσει τους Έλληνες Πολίτες όπως αναφέρετε, μπορείτε να το διαπιστώσετε και σε δικά σας άρθρα όπως το επισυναπτόμενο όπου δεν τηρούνται ούτε καν τα προσχήματα για τον όποιο σεβασμό θα έπρεπε να επιδεικνύετε προς το σώμα που απομυζάτε, το Ελληνικό Κράτος.
Κάποιοι διαβάζουν ποιο καλά πίσω από τα γράμματα, τα νοήματα.



Αυτά τα ολίγα, καλό ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ καλοκαίρι για εσάς, που θα έχετε όπως ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, καλόν Αγώνα για εμάς που θα συνεχίσουμε να πράττουμε όπως πάντα.

Οίκος Ελλήνων Εθνικών Θύρσος    

Κυριακή, 28 Ιουνίου 2015

"The Flag of Emperor Julianus, has been raised again over Athens in Honors, alongside with the Emblem of the Sun for the Memory of George Plethon Gemistos"
Members of our House in Athens, with the company of selected and dear Friends have once again perform the Rites in Great Honors of our Philosopher Emperor Flavius Julianus and Magister George Gemistos Plethon.
We have renewed our Oaths and Promises on Defending our Heritage, both National and European, alongside with our Sisters and Brothers that keeps fighting on the continent.
Hail Emperor! Hail Magister! Glory Eternal on to thee!
Your Soldiers are always ready and by your side.
House of Hellenes Ethnikoi "Thyrsos"
"Στο ξημέρωμα της 26ης Ιουνίου, υψώθηκε ξανά πάνω από την Αθήνα, η Σημαία του Αυτοκράτορά Ιουλιανού και Τιμήθηκε ο Γεώργιος Πλήθων Γεμιστός"
Όπως συμβαίνει, δίχως παρέκκλιση τα τελευταία χρόνια, ο Οίκος Εθνικών του Θύρσου (Μέλη της Σύναξης των Αθηνών), παρουσία καλών και εκλεκτών Φίλων, Τίμησε με λιτή και σεμνή Ιεροπραξία στον Άρειο Πάγο, δίπλα στον Παρθενώνα, τον Φιλόσοφο Αυτοκράτορα, Μέγα Ιουλιανό, και τον Διδάσκαλο του Ελληνισμού, τον Γεώργιο Πλήθωνα Γεμιστό.
Η Σημαία με τον Αυτοκρατορικό Αετό του Υψίστου Διός, και η Σημαία με τον Ηλιακό Δίσκο, και τα δύο, Επίσημα Εμβλήματα του Οίκου μας, ανέμισαν ξανά, υπενθυμίζοντας τη σταθερή και αδιάκοπη παρουσία του Εθνικού Ελληνισμού που ματαίως κάποιοι πασχίζουν να αποδείξουν με διάφορα φληναφήματα περί του αντιθέτου στις ημέρες μας.
Ανανεώσαμε και πάλι σε αυτόν τον ετήσιο Κύκλο την διαρκή Υπόσχεση και τους Όρκους μας για την Υπεράσπιση και διάδοση της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, και φυσικά για την Υπεράσπιση της Ευρωπαϊκής Κληρονομιάς της ευρύτερης κοινής μας Πατρίδας που συνασπίζουμε οι Εθνικοί της «Γηραιάς Ηπείρου», κάτω από έναν συννεφιασμένο αλλά μυστηριακό Ουρανό και πλέον ετοιμαζόμαστε για τη περαιτέρω συνέχεια επί τω έργω.
Αξίζει να σημειωθεί, η παρουσία αρκετών ανθρώπων στον Άρειο Πάγο κατά την Ιεροπραξία και οι αντιδράσεις που υπήρξαν, καθώς είναι δεικτικές του ευρύτερου κλίματος.
Οι επισκέπτες από το εξωτερικό, πιθανόν Αμερική, Αγγλία αλλά και Μαρόκο, όχι μόνον έδειξαν Σεβασμό για την Τελετή μας δηλώνοντας ενθουσιασμένοι που διαπίστωναν για την ζώσα Εθνική μας Θρησκεία, αλλά, μάλιστα, ένας επισκέπτης ήλθε μόνος του σιωπηλά δίπλα μας και ζήτησε να κάνει Σπονδή εμφανώς συγκινημένος μετά το πέρας της Τελετής και της Εγέρσεως των Σημαιών μας.
Όλα καλά, πλην της βαρετής νεολαίας ρωμιοσύνης που παραβρίσκονταν επίσης, οι οποίοι, αφού χλεύασαν όσο μπορούσαν φωνασκώντας, χρησιμοποιώντας χαρακτηρισμούς προς εμάς με έμφαση στα όργανα αναπαραγωγής τους, κάποιοι εξ αυτών .. «σταυροκοπήθηκαν» και φυσικά αποχώρησαν ηττημένοι, τρεκλίζοντας από τη νύστα, λες και θα μπορούσαν να μας επηρεάσουν άλλωστε, αφήνοντας πίσω τους τα κοινωνικά υπό-προϊόντα τους, δηλαδή τα κουτάκια από τις μπύρες με τις οποίες γέμισαν όπως-όπως το μάλλον τεράστιο κενό μέσα τους.
Φυσιολογική η εξέλιξη των πραγμάτων λοιπόν..
Και στον επόμενο Κύκλο, θα είμαστε εκεί.
Τιμή, Δόξα, Αιώνια Μνήμη στον Αυτοκράτορα Ιουλιανό και στον Γεώργιο Γεμιστό Πλήθωνα!
Οι στρατιώτες σου Αυτοκράτορα, είμαστε πάντοτε και καθόλα έτοιμοι.
 
Οίκος Ελλήνων Εθνικών του Θύρσου

Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015

Εορτασμοί Ηλιοστασίου




Τα Μέλη του Οίκου μας, σε ολόκληρη την Ελλάδα και τον κόσμο, υποδέχτηκαν τον Βασιλέα Ήλιο, τον Μέγα Πύρινο Ζωοδότη. Τα Μέλη των Αθηνών που δεν έλλειπαν σε αναγκαία ταξίδια σε άλλες τοποθεσίες, συγκεντρώθηκαν και Τίμησαν όπως πάντα τον Προστάτη Θεό μας. Επίσης, εκπρόσωποι της Σύναξης του Οίκου μας, παραβρέθηκαν στην Κεντρική Ιεροπραξία του Φορέα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, του Υπάτου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών,στον ποταμό Λάδωνα, συνεορτάζοντας με εκατοντάδες άλλους Έλληνες από ολόκληρη την Ελλάδα.
Ευχόμαστε εκ μέρους του Οίκου του Θύρσου, σε όλες τις Αδελφές και Αδελφούς Εθνικούς, τόσο τους Έλληνες όσο και τα Αδέλφια μας στις υπόλοιπες χώρες, Χρόνια Καλά και Πολλές ας είναι οι Ενθρονίσεις του Βασιλέα μας που θα ζήσουμε στους Κύκλους του χρόνου.