Τρίτη, 28 Ιουλίου 2015

Ανακοίνωση 025/ 28-7-"2015": Όχι άλλο κάρβουνο, κάνει ήδη πολύ ζέστη

 
 
"Όχι άλλο κάρβουνο, κάνει ήδη πολύ ζέστη"

Το «γραφείο αιρέσεων και παραθρησκειών» (
sic) της αυτοαποκαλούμενης «μητρόπολης» Πειραιώς, ποία «μητρόπολη» Πειραιώς αλήθεια; Ο Πειραιάς..μάλλον προϋπήρχε των κατά φαντασίαν ιδιοκτητών της,  αδυνατώντας οι του γραφείου τούτου λοιπόν, να απολαύσουν την ισχύουσα, για αυτούς και ΜΟΝΟΝ, εξαίρεση της αφορολόγητης ραστώνης του θέρους, αποφάσισαν να αποστείλουν ένα δελτίο τύπου περιγράφοντας τις ίδιες τυπικές φοβίες και κατηγορίες, για την ύπαρξη και δράση του Εθνικού Ελληνισμού.
(Το δελτίο τύπου το διαβάσαμε εδώ: http://www.ipaideia.gr/i-apokrifi-geopolitiki-tou-elinismou-kai-i-en-xristo-sotiria.htm )
Εντέχνως, απευθυνόμενοι αποκλειστικά προς μη γνωρίζοντες ή απλώς προς φοβικούς, περιγράφουν ένα άρθρο εφημερίδας κάποιου μονοθεϊστή που προσπαθεί να συνενώσει τα ασυνένωτα, δηλαδή τον πόθο του να ενώσει με το ζόρι τον αυθεντικό Ελληνισμό με τον καταστροφέα του (όπως και όλων των εθνισμών), δηλαδή με τον μονοθεισμό.
Αδυνατούμε να απασχολήσουμε πολύ το νου μας με τα όποια επιχειρήματα ή πόθους έχει ο καθένας, ειδικά τώρα που εμείς οι φορολογούμενοι έχουμε να πληρώσουμε τον λογαριασμό για τις λιμουζίνες, τα «μέγαρα», τις «μητροπόλεις» τα χαλασμένα κοτόπουλα, και κάθε άλλη «φιλάνθρωπη και άγια» δραστηριότητα του κάθε αφορολόγητου μονοθεϊστή προύχοντα.

Θα  σταθούμε μόνον, παρόλο που σε άλλη περίπτωση θα αναφερόμασταν και στα υπόλοιπα ευκόλως διαπιστωμένα κόλπα του δελτίου, στο πράγματι πανέξυπνο αλλά άστοχο, της απόπειρας, να εμπλέξει η ανακοίνωση, τους Εθνικούς  ως κομμάτι ενός γενικευμένου «χώρου» που πολύ θα βόλευε να κυριαρχούσε (αλλά που δεν τελικά)..που αποτελείται από στραβοχτυπημένες ψηφίδες «αρχαιολατρών» οποιουδήποτε ιδεολογικού είδους, χρώματος ή ακόμη χειρότερα και παθήσεων ώστε να χρεωθούμε (και σε αυτό, πάλι σε εμάς το λογαριασμό;) κάθε τι που εκτοξεύεται ώστε να πρέπει να απολογηθούμε.
Σας επιστρέφουμε ως βαρετή (και) αυτή την απόπειρά σας.
Οι Έλληνες Εθνικοί, έχουν προ πολλού ξεκαθαρίσει ποια είναι η θέση τους, οι σκέψεις τους, οι προοπτικές οι στόχοι τους και κυρίως η Ιστορική διαδρομή τους. Και συγκεκριμένα, από τότε που οι.. τότε αρμόδιοι περί «παραθρησκειών και αιρέσεων» αποφάσισαν να καταστρέψουν όπου επί Ελλάδος ή Εθνικών Σεβασμάτων ανά την Ευρώπη καταρχήν, οτιδήποτε υπενθύμιζε τους Παραδοσιακούς Πολιτισμούς μας. Δηλαδή αιώνες πριν.


Το ποιος επιθυμεί να διασπάσει τους Έλληνες Πολίτες όπως αναφέρετε, μπορείτε να το διαπιστώσετε και σε δικά σας άρθρα όπως το επισυναπτόμενο όπου δεν τηρούνται ούτε καν τα προσχήματα για τον όποιο σεβασμό θα έπρεπε να επιδεικνύετε προς το σώμα που απομυζάτε, το Ελληνικό Κράτος.
Κάποιοι διαβάζουν ποιο καλά πίσω από τα γράμματα, τα νοήματα.



Αυτά τα ολίγα, καλό ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ καλοκαίρι για εσάς, που θα έχετε όπως ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, καλόν Αγώνα για εμάς που θα συνεχίσουμε να πράττουμε όπως πάντα.

Οίκος Ελλήνων Εθνικών Θύρσος    

Κυριακή, 28 Ιουνίου 2015

"The Flag of Emperor Julianus, has been raised again over Athens in Honors, alongside with the Emblem of the Sun for the Memory of George Plethon Gemistos"
Members of our House in Athens, with the company of selected and dear Friends have once again perform the Rites in Great Honors of our Philosopher Emperor Flavius Julianus and Magister George Gemistos Plethon.
We have renewed our Oaths and Promises on Defending our Heritage, both National and European, alongside with our Sisters and Brothers that keeps fighting on the continent.
Hail Emperor! Hail Magister! Glory Eternal on to thee!
Your Soldiers are always ready and by your side.
House of Hellenes Ethnikoi "Thyrsos"
"Στο ξημέρωμα της 26ης Ιουνίου, υψώθηκε ξανά πάνω από την Αθήνα, η Σημαία του Αυτοκράτορά Ιουλιανού και Τιμήθηκε ο Γεώργιος Πλήθων Γεμιστός"
Όπως συμβαίνει, δίχως παρέκκλιση τα τελευταία χρόνια, ο Οίκος Εθνικών του Θύρσου (Μέλη της Σύναξης των Αθηνών), παρουσία καλών και εκλεκτών Φίλων, Τίμησε με λιτή και σεμνή Ιεροπραξία στον Άρειο Πάγο, δίπλα στον Παρθενώνα, τον Φιλόσοφο Αυτοκράτορα, Μέγα Ιουλιανό, και τον Διδάσκαλο του Ελληνισμού, τον Γεώργιο Πλήθωνα Γεμιστό.
Η Σημαία με τον Αυτοκρατορικό Αετό του Υψίστου Διός, και η Σημαία με τον Ηλιακό Δίσκο, και τα δύο, Επίσημα Εμβλήματα του Οίκου μας, ανέμισαν ξανά, υπενθυμίζοντας τη σταθερή και αδιάκοπη παρουσία του Εθνικού Ελληνισμού που ματαίως κάποιοι πασχίζουν να αποδείξουν με διάφορα φληναφήματα περί του αντιθέτου στις ημέρες μας.
Ανανεώσαμε και πάλι σε αυτόν τον ετήσιο Κύκλο την διαρκή Υπόσχεση και τους Όρκους μας για την Υπεράσπιση και διάδοση της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, και φυσικά για την Υπεράσπιση της Ευρωπαϊκής Κληρονομιάς της ευρύτερης κοινής μας Πατρίδας που συνασπίζουμε οι Εθνικοί της «Γηραιάς Ηπείρου», κάτω από έναν συννεφιασμένο αλλά μυστηριακό Ουρανό και πλέον ετοιμαζόμαστε για τη περαιτέρω συνέχεια επί τω έργω.
Αξίζει να σημειωθεί, η παρουσία αρκετών ανθρώπων στον Άρειο Πάγο κατά την Ιεροπραξία και οι αντιδράσεις που υπήρξαν, καθώς είναι δεικτικές του ευρύτερου κλίματος.
Οι επισκέπτες από το εξωτερικό, πιθανόν Αμερική, Αγγλία αλλά και Μαρόκο, όχι μόνον έδειξαν Σεβασμό για την Τελετή μας δηλώνοντας ενθουσιασμένοι που διαπίστωναν για την ζώσα Εθνική μας Θρησκεία, αλλά, μάλιστα, ένας επισκέπτης ήλθε μόνος του σιωπηλά δίπλα μας και ζήτησε να κάνει Σπονδή εμφανώς συγκινημένος μετά το πέρας της Τελετής και της Εγέρσεως των Σημαιών μας.
Όλα καλά, πλην της βαρετής νεολαίας ρωμιοσύνης που παραβρίσκονταν επίσης, οι οποίοι, αφού χλεύασαν όσο μπορούσαν φωνασκώντας, χρησιμοποιώντας χαρακτηρισμούς προς εμάς με έμφαση στα όργανα αναπαραγωγής τους, κάποιοι εξ αυτών .. «σταυροκοπήθηκαν» και φυσικά αποχώρησαν ηττημένοι, τρεκλίζοντας από τη νύστα, λες και θα μπορούσαν να μας επηρεάσουν άλλωστε, αφήνοντας πίσω τους τα κοινωνικά υπό-προϊόντα τους, δηλαδή τα κουτάκια από τις μπύρες με τις οποίες γέμισαν όπως-όπως το μάλλον τεράστιο κενό μέσα τους.
Φυσιολογική η εξέλιξη των πραγμάτων λοιπόν..
Και στον επόμενο Κύκλο, θα είμαστε εκεί.
Τιμή, Δόξα, Αιώνια Μνήμη στον Αυτοκράτορα Ιουλιανό και στον Γεώργιο Γεμιστό Πλήθωνα!
Οι στρατιώτες σου Αυτοκράτορα, είμαστε πάντοτε και καθόλα έτοιμοι.
 
Οίκος Ελλήνων Εθνικών του Θύρσου

Πέμπτη, 25 Ιουνίου 2015

Εορτασμοί Ηλιοστασίου




Τα Μέλη του Οίκου μας, σε ολόκληρη την Ελλάδα και τον κόσμο, υποδέχτηκαν τον Βασιλέα Ήλιο, τον Μέγα Πύρινο Ζωοδότη. Τα Μέλη των Αθηνών που δεν έλλειπαν σε αναγκαία ταξίδια σε άλλες τοποθεσίες, συγκεντρώθηκαν και Τίμησαν όπως πάντα τον Προστάτη Θεό μας. Επίσης, εκπρόσωποι της Σύναξης του Οίκου μας, παραβρέθηκαν στην Κεντρική Ιεροπραξία του Φορέα της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας, του Υπάτου Συμβουλίου των Ελλήνων Εθνικών,στον ποταμό Λάδωνα, συνεορτάζοντας με εκατοντάδες άλλους Έλληνες από ολόκληρη την Ελλάδα.
Ευχόμαστε εκ μέρους του Οίκου του Θύρσου, σε όλες τις Αδελφές και Αδελφούς Εθνικούς, τόσο τους Έλληνες όσο και τα Αδέλφια μας στις υπόλοιπες χώρες, Χρόνια Καλά και Πολλές ας είναι οι Ενθρονίσεις του Βασιλέα μας που θα ζήσουμε στους Κύκλους του χρόνου.