Κυριακή, 26 Οκτωβρίου 2014

Η Συσπείρωση είναι ο μονόδρομος της Ευθύνης

 

Αριθμός Ανακοίνωσης: 023/27-10-"2014"
Η Συσπείρωση είναι ο μονόδρομος της Ευθύνης
(Περί του Νόμου αναγνώρισης θρησκευμάτων)

Από την 17η Φεβρουαρίου του τρέχοντος έτους, όταν χωρίς να έχει υπάρξει η οποιαδήποτε υπόνοια δημοσίως από την πλευρά των κρατικών αρχών για την ετοιμασία κάποιου νομοθετικού πλαισίου που θα αφορά στη νομοθετική ρύθμιση των εν Ελλάδι θρησκευμάτων,

ο Οίκος του Θύρσου ξεκίνησε συντεταγμένα και αυτοβούλως μία νέα προσπάθεια ως προς την κατεύθυνση της Θεσμικής αναγνώρισης της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας αποστέλλοντας τις ανάλογες αιτήσεις στο αρμόδιο Υπουργείο αλλά και επικοινωνώντας και με άλλους θεσμικούς φορείς και πρόσωπα που έμμεσα ή άμεσα μπορούσαν να επηρεάσουν
ως προς τον αντικειμενικό μας Σκοπό.
Όπως αναφέραμε και στην τότε ανακοίνωσή μας:
«Οι ενέργειές μας, έρχονται να προστεθούν σε όλες τις έως σήμερα επίσημες και δημόσια κατατεθειμένες αιτήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί με σκοπό ή παραλλήλως και ενεργώντας προς αυτόν, για νομική αποκατάσταση της Ελληνικής Εθνικής Θρησκείας».
Φυσικά, σχεδόν κανένας άλλος τρίτος, πλην αυτών-(βλέπε πιο κάτω)- που κατάλαβαν τι γίνεται εξ αρχής και μας στήριξαν εμπράκτως δίχως αμφιβολίες ή ερωτήσεις, δεν πίστεψε τότε ότι μπορεί να υπάρξει κάποια συνέχεια σε όλο αυτό, και ότι θα μπορούσε να στεφθεί με κάποιο ποσοστό επιτυχίας, μικρότερο ή μεγαλύτερο η ενέργειά μας.
Να όμως που τελικά, αποτέλεσε η τότε ενέργειά μας τον καταλύτη ίσως, για να δοθεί η επικαιροποιημένη ώθηση ώστε να υπάρξει η κατάλληλη προετοιμασία εδάφους μέχρι της στιγμής που εμφανίστηκε εν τέλει και δημοσίως η ανακοίνωση του αρμόδιου Υπουργείου περί της πρότασης νόμου για τα θρησκεύματα που οδήγησε στον νόμο 4301/2014.
Για την ώρα, λόγω της σοβαρότητας του ζητούμενου που διακυβεύεται, δεν θα αναλύσουμε τίποτε άλλο για τα αρκετά διαδραματισθέντα γεγονότα στο χρονικό διάστημα από την 17η Φεβρουαρίου έως και σήμερα.
Θα σταθούμε αποκλειστικά και μόνον στο παρόν, θεωρώντας κρίσιμο το τρέχον στάδιο, όχι για τη διακύβευση αυτής καθεαυτής της μικρής παραχώρησης, της τόσο περιορισμένης και γεμάτης εσκεμμένα αναχώματα νομικής υπόστασης που προσφέρει το κράτος στην Εθνική Θρησκεία των Ελλήνων και κατ’ ουσία, της αφαιρεί νομότυπα την Ιστορική και Πολιτισμική ισχύ που έτσι και αλλιώς έχει, αλλά γιατί το πρώτο σκαλοπάτι ως εργαλείο και κεκτημένο, θα αποτελέσει τον μελλοντικό μοχλό ισχυρής πίεσης για την δίκαιη, οριστική, Θεσμική και αμετάκλητη αποκατάστασή της στο βαθμό που της αρμόζει.
Δηλαδή ως την αυθεντική και με ιστορικά τεκμηριωμένη διαδρομή έως και σήμερα, Εθνική μας Θρησκεία.

Με την παρούσα ανακοίνωσή μας λοιπόν, Ο Οίκος Ελλήνων Εθνικών του Θύρσου, καλεί όλα τα Μέλη του, τους Φίλους του Εξωτερικού μας Κύκλου, ακόμη και στην επαρχία (ενδεχομένως υπάρχει τρόπος να υπερβούμε τους γεωγραφικούς προσδιορισμούς που ορίζει ο νόμος), αλλά και όποιον άλλον αισθάνεται και αυτοπροσδιορίζεται ως Εθνικός Έλληνας, να στηρίξει με την μία και μοναδική υπογραφή που θα διαθέτει νομικά, την κοινή προσπάθεια των Εθνικών, και να τη διαθέσει στο βιβλίο που θα ανοίξει το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών για τη συλλογή τους.

Η συσπείρωση των Εθνικών σε αυτή την προσπάθεια αποτελεί ιστορική ευθύνη, και οι όποιες τυχόν διαρκώς προβαλλόμενες προσωπικές μικρότητες ή ακόμα χειρότερα η αποποίηση του ιστορικού φορτίου, θα βαρύνουν όποιον δεν αφουγκραστεί τη στιγμή.

Συνεχίζουμε δίχως να αλλάξουμε τη διατυπωμένη θέση μας όπως την περιγράψαμε στο μικρό εγχειρίδιο μας
 "Έλληνες, Ευρωπαίοι, Εθνικοί Υπερήφανοι/ Μάιος 2789 («2013»)"
«Ως Έλληνες Εθνικοί, δεν παρακαλούμε για ένα «ξεροκόμματο νομιμότητας» από το Ελληνικό Κράτος, του οποίου το ξεροκόμματο ούτως ή άλλως όταν προσφέρεται, είναι πάντα δηλητηριασμένο με εξευτελιστικούς όρους και απίθανες αξιώσεις, αλλά διεκδικούμε την αυτονόητη απόδοση Τιμών και τον Σεβασμό που οφείλει να αποδώσει στη Αρχέγονη Παράδοση αυτού του Τόπου, αυτής της Πατρίδος»

Είθε Οι Θεοί να σταθούν Αρωγοί μας.
Οίκος Ελλήνων Εθνικών - Θύρσος
Οκτώβριος 2790 έτους Ελλήνων

Δευτέρα, 22 Σεπτεμβρίου 2014

Μνήμη Μαραθωνομάχων / Φθινοπωρινή Ισημερία - Honors on Marathon Warriors / Fall Equinox

Την Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου, ο Οίκος μας, συμμετείχε στην Τελετή Μνήμης των Μαραθωνομάχων –παραλλήλως με την Ιεροπραξία για τον Εορτασμό της Ισημερίας που διοργανώνει κάθε έτος το Ύπατο Συμβούλιο των Ελλήνων Εθνικών, αποδίδοντας τιμές κατά τα πρέποντα σε Θεούς και Προγόνους με κατάθεση Στεφάνου και Ιερές Σπονδές .
Ο Εορτασμός της Ισημερίας ολοκληρώθηκε τη Δευτέρα, στις 22 του μηνός, με την τέλεση σεμνής Ιεροπραξίας στην έδρα του Οίκου μας στην Αθήνα.
Με των Θεών την Αρωγή, Καλό Φθινόπωρο και πάντα Υγεία .
 
 
On Sunday, September the 21st, our House, participated in the Rite of Honors for the Marathon Warriors – with the parallel celebrational Rite for the Fall Equinox, which is been organized every year from the Supreme Council of Ethnikoi Hellenes, paying Honors and Tributes to the Gods and our Ancestors by offering a laurel wreath and with Sacred libations.
The Celebration for the Fall Equinox from our House was completed on Monday the 22nd, with a solemn Rite at the headquarters of our House in Athens.
May we have a good Fall time and Good Health always by the Gods.

Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου 2014

Ευχές για την Φθινοπωρινή Ισημερία / Wishes for the Autumnal Equinox

 
 
Ευχές για Υγεία και Δύναμη προς όλες τις Αδελφές και τους Αδελφούς, τα Παιδιά των Εθνών.
Καθώς στις επόμενες ώρες εισερχόμαστε στο Φθινόπωρο, είθε και αυτό το σημείο στον Μέγα Τροχό να είναι σημείο Ευδαιμονίας και επιτυχιών, προσωπικών και συλλογικών.



 Wishes for Health and Strength to all  Brothers and Sisters, the Children of the Nations.
As we enter in the next few hours in the Fall, may this point on the Great Wheel to be  Blissful and successful , on personal and collective level.
For those Brothers and Sisters on the opposite side of the Hemisphere may they rejoice on a Glorious Spring Equinox!

Δευτέρα, 11 Αυγούστου 2014

Για την αναχώρηση της Μαρίας / For the departure of Maria

Η Μαρία, μετά από σκληρή και άνιση μάχη επί μήνες, αναχώρησε την 10η Αυγούστου.
Εκ μέρους όλων μας, εκφράζουμε τα βαθιά και ειλικρινή συλλυπητήρια στην Οικογένειά της και σε όλα τα αγαπημένα της πρόσωπα που στάθηκαν δίπλα στη μάχη της.
Ας είναι ειρηνικό το Πέρασμά της.

Maria
, after a hard and uneven battle for several months, left this world on August 10.
On behalf of us all, we express our deep and sincere condolences to her family and all her loved ones who stood next to her on the battle.

Let she has a peacuful Passing.